29 Reacties

één jaar geleden

Niet uiteten gaan, zo pakken wij dat aan 😅

één jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie en gaan elke avond uiteten. Ze vermaakt zich goed in de buggy. Ik wissel vaak met wat speelgoedjes. Vanavond viel ze in slaap, dat was voor ons ideaal, haha.

één jaar geleden

Wij zijn 1 keer uiteten geweest en dat ging eigenlijk heel goed. Zelf een bumbu stoeltje meegenomen, omdat ze nog niet zelfstandig kan zitten zonder handdoekjes in de kinderstoel. Avondeten meegenomen, hebben ze in een pannetje opgewarmd en kregen we in een soepkommetje weer terug. Ondertussen stukjes stokbrood meegegeten en haar eigen eten. Vlak voor het toetje kwam werd ze het een beetje zat toen heb ik haar bij me genomen en ging ze even slapen tot we weggingen. Ze heeft lekker zitten sjansen met iedereen in haar gezichtsveld 😂. Ga ook wel regelmatig ergens lunchen en dan gaat ze ook gewoon mee. En we gingen al om 17 uur eten. Probeer dan wel haar tijden aan te houden met eten.

één jaar geleden

Reactie op EsAn

Niet uiteten gaan, zo pakken wij dat aan 😅
Goeie tip!

één jaar geleden

Vind hij het niet oké als je gewoon precies hetzelfde doet als dat je savonds rondom het eten ook hetzelfde doet als in het restaurant? Ik ben laatst voor het eerst geweest en heb haar hapje meegenomen opgewarmd en gegeven en voor de rest met het lepeltje laten spelen, dit doe ik ook altijd thuis hetzelfde. Ze is heel lief geweest verder.

één jaar geleden

Reactie op CM91

Niet🤣 mijn baby kan zich prima vermaken maar wij gaan niet met hem uit ete ...
Wij gaan altijd om 17:15 gewoon al uiteten, dan ben je rond 19:00 echt wel klaar hoor. Dan ligt je kindje misschien halfuurtje later op bed. Komt wel goed hoor

één jaar geleden

Lekker vroeg gaan😊 Ben je ook weer vroeg klaar. Wij gaan meestal al Lekker voor 5 uur naar een restaurant. Is het ook nog rustig En dat met 3 kinderen😉 Jongste is nu 7 maanden

één jaar geleden

In de stoel met alle aandacht en af en toe rondlopen lukt het wel, maar het slapen op restaurant is sinds hij een maand of 6 is inderdaad jammer genoeg gedaan… 😅

één jaar geleden

Wat mij gerust stelt is naar een kindvriendelijk restaurant gaan of een restaurant waar je vaak komt. Zo zit hier een restaurant in t dorp waar we vaak komen en voel ik mij totaal niet opgelaten als ze bijv huilt. Wel ben ik n voorstand van buiten eten, toch wat minder herrie dan binnen..