20 Reacties

één jaar geleden

Foto van gisteren

één jaar geleden

Vanochtend.

één jaar geleden

Mijn zoontje is niet ziek, hij eet en drinkt goed en is happy de pepp.

één jaar geleden

Mijn enigste les die ik heb geleerd als het gaat om dokters en foto's is dat ik ze niet meer geloof, je moet langsgaan en niet goedkeuren dat via foto gebeurd. Druk of niet! Mijn dochtertje kreeg iets voor haar oogje, bleek iets heel anders te zijn en daardoor ergere klachten gekregen.

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Mijn enigste les die ik heb geleerd als het gaat om dokters en foto's is da ...
Jeetje moet je nagaan! Ik ga zo contact opnemen om een afspraak in te plannen. Hoop dat alles oke is met je dochtertje.

één jaar geleden

Zijn het echt alleen vlekken of is de huid ook iets verdikt?

één jaar geleden

Reactie op Qkct

Zijn het echt alleen vlekken of is de huid ook iets verdikt?
Het zijn alleen vlekken(glad) het is niet verdikt.

één jaar geleden

Ik ben benieuwd vanmiddag om 14:40 afspraak bij de dokter.

één jaar geleden

Reactie op Elieve

Ik ben benieuwd vanmiddag om 14:40 afspraak bij de dokter.
Laat je het weten?

één jaar geleden

Het zou ook vijfde of zesde ziekte kunnen zijn! Maar inderdaad, niet zomaar een medicijn gebruiken zonder dat ze hem echt gezien hebben…

één jaar geleden

Wat is er uit gekomen?

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Laat je het weten?
Hij zei dat ik geen zorgen hoefde te maken omdat het geen ziekte is. Het zou een allergische reactie kunnen zijn. Het is nu meer wegtrokken. Even in de gaten houden. Ik heb voor mijn zoontje 3 dagen geleden voor het eerst havermout door zijn fruithapje gedaan misschien daarop een reactie? Ik wacht nog even af totdat alles weggetrokken is. Ik geef hem dan weer havermout om te kijken of hij daarop reageert.

één jaar geleden

Ik vind het er ook uit zien als een allergische reactie op iets. Zo reageerde onze zoon op een kippenei allergie😔

één jaar geleden

Dus ze schrijven een recept uit voor schimmelinfectie terwijl dat het niet blijkt te zijn? Is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat je je zoontje bijna insmeert met zalf voor helemaal niks... Goed dat je langs bent gegaan en hopelijk is het snel helemaal weg!

één jaar geleden

Reactie op Daantje28

Ik vind het er ook uit zien als een allergische reactie op iets. Zo reageer ...
Ach gutje...wat sneu! Omdat ik hier zelf ook "angst" voor heb bij mijn dochtertje ben ik even benieuwd; hoeveel ei had jullie zoontje op toen dit gebeurde (en was het zijn eerste ervaring met ei of had je het al vaker gegeven?) en hoeveel tijd zat er tussen?

één jaar geleden

Reactie op BEG83

Ach gutje...wat sneu! Omdat ik hier zelf ook "angst" voor heb bij mijn doch ...
Het was op vakantie in Spanje😅 1e keer ei (scrambled eggs) hij vond het overigens heerlijk haha. Hij had ongeveer 2 eetlepels op en binnen 10 min. onder de uitslag! Binnen 30 min. zaten we op de spoed in een kliniek.. Uiteindelijk met anti histamine en prednison weer onder controle gekregen. Nu hebben we altijd anti histamine thuis staan en voor onderweg natuurlijk maar je leert er mee omgaan. Hij start eind van de maand met de ORKA studie, google maar eens 😉

één jaar geleden

Reactie op Daantje28

Ik vind het er ook uit zien als een allergische reactie op iets. Zo reageer ...
Ahw jeetje! ziet er best heftig uit. 🥹 heeft hij het weer gehad of eet hij geen kip meer?

één jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Dus ze schrijven een recept uit voor schimmelinfectie terwijl dat het niet ...
Ja inderdaad, zorgwekkend! Het is nu gelukkig helemaal weggetrokken. 2 dagen zeker!

één jaar geleden

Reactie op Elieve

Ahw jeetje! ziet er best heftig uit. 🥹 heeft hij het weer gehad of eet hij ...
Ik lees in een andere reactie dat het is weg getrokken bij je zoontje, wat fijn! Onze zoon kan nog steeds geen ei eten inderdaad, morgen weer een provocatie test in het zkh om te kijken bij welke hoeveelheid hij reageert dus ben benieuwd!🥺

één jaar geleden

Reactie op Daantje28

Ik lees in een andere reactie dat het is weg getrokken bij je zoontje, wat ...
Ja gelukkig! Ik ben daar ook erg benieuwd naar, laat je me weten alsjeblieft?