7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Heb ik ook gehad met 8 maanden en 2 weken. Waarschijnlijk de 8 maanden sprong. Na een paar dagen ging het weer goed. Misschien zit hij ook in de 8 maanden sprong ?

茅茅n jaar geleden

Ons meisje is morgen 9 maanden en sliep altijd door van 1900 tot 0730 uur, nu heeft ze ineens 1 of 2 flesvoedingen in de nacht erbij. Slaapt daarna direct weer, maar zonder fles oorlog.

茅茅n jaar geleden

馃 dat klinkt heerlijk! Hier sinds de bevalling niet langer dan 3 uur achter elkaar geslapen. De laatste 2 maanden zelfs niet langer dan 2 uur. Maar het word vanzelf beter

茅茅n jaar geleden

馃 dat klinkt heerlijk! Hier sinds de bevalling niet langer dan 3 uur achte ...
Ahhhh! Dank klinkt dit inderdaad heeeerlijk. Hoe hou je dat vol? Knap hoor! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik verbaas me soms ook dat ik nog functioneer maar het moet wel

茅茅n jaar geleden

Hier sinds 2 nachten hetzelfde (Ze is ruim 9 maanden) . Ik heb deze 2 nachten ook maar een klein flesje gegeven want iedere 5 min stond ik langs dr bedje.. 馃槦. Ze zat al in de sprong maar dit herken ik totaal niet want is niet meer te troosten. Zodra ze de fles op heeft valt ze weer in slaap en horen we haar niet tot 07:00. Dus voor nu hoop ik dat dit eenmalig is en ze snel weer de rust terug vindt

茅茅n jaar geleden

Dit is bij ons gisterenavond ook begonnen馃槥 huilen huilen en niet stil te krijgen slaap dan 3 kwartier tot een uur en dan is het weer drama