7 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem! Al 4 weken momenteel verkouden/ziekjes. Elke keer denk ik dat het beter gaat, maar dan begint alles weer super heftig. Mijn kleine gaat 2 dagen en neemt ook alles mee van daar. Ik heb toevallig vrijdag de dokter gebeld en ga als eerste even bloedprikken om alle waardes goed te bekijken. Geen idee dus wat je verder kan doen, ik doe ook alle bovenstaande. Maar blijf ook erg moe

één jaar geleden

Volgens mij kan je er vrij weinig aan doen, ik ben er ook vatbaarder voor sinds ik kinderen heb en ben ook veel vaker verkouden. Word wel met de jaren beter.

één jaar geleden

Pff hier ook, hebben hier al 4x buikgriep in huis gehad (ik, mijn vriend en mijn zoontje hebben pp allemaal 3x buikgriep gehad). En we hebben al 2 flinke verkoudheid virussen gehad en ons zoontje is nog geen 9 maanden.. we worden er echt knettergek van, want het maakt de slechte nachten en het werk combineren met een kleintje wel echt veel zwaarder. Ben hierdoor wel heel snel m'n extra zwangerschaps kilo's kwijtgeraakt 🤣

één jaar geleden

Ik werk zelf in het onderwijs en heb hierdoor hier geen last van. Eerste 3 jaar kreeg ik echt alles, maar daarna ook echt bijna overal resistent voor. Dus het duurt een paar jaar voor die extra goede weerstand is opgebouwd 🫠. Wat wel heeel erg helpt is elke keer voordat je iets eet je handen wassen met zeep. Ik deed dat niet altijd🙈.

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Ik werk zelf in het onderwijs en heb hierdoor hier geen last van. Eerste 3 ...
Nou moet ik zeggen dat ik al vaak m'n handen was maar zal er extra op letten. Nou nog 2 jaar en een paar maanden hier doorheen dan maar 🤣

één jaar geleden

Ik zie echina force druppels toevoegen. Sinds de geboorte is mijn dochter 1 keer flink verkouden geweest (krijgt bv) en ik nog helemaal niet

één jaar geleden

O, wat vervelend! Wat bij mij enorm hielp: naar de sauna! Sinds ik naar de sauna ga, ben ik bijna nooit meer ziek of verkouden.