10 Reacties

7 maanden geleden

Mijn zoon moest 2 weken geleden hij had toen koorts al een paar dagen. Die ochtend verhoging. We hebben toen gebeld en mochten wel langs komen alleen na overleg met de jeugdarts kon hij niet gevaccineerd worden. Ze moeten minimaal 1 dag koortsvrij zijn. Mijn zoon werd die dag ook weer zieker dus was maar goed ook. Later bleek hij voor de zoveelste keer oorontsteking te hebben en had hij nog 8 dagsn koorts. Nu moeten we morgen voor de inhaal vaccinatie. Als je dochter nu koorts heeft mag ze niet gevaccineerd worden.

7 maanden geleden

Hoihoi, Ik had cb toen even gebeld en mijn zoontje moest toen 24h koorts vrij zijn.

7 maanden geleden

Bij mij werd het vorige week ook afgeraden (dochter had ook oorontsteking). Ook omdat ze haar niet dubbel wilden laten ‘lijden’

7 maanden geleden

ahh, sneu he al die zieke kindjes🙁 ik ga er maar vanuit dat ze niet doorgaan inderdaad!

7 maanden geleden

Ik zou het zeker lekker verplaatsen. Immuunsysteem is al zo hard bezig..

7 maanden geleden

Ik heb vanochtend onze afspraak ook verplaatst. Sinds gisteren spuugt onze dochter alles uit wat ze binnen krijgt. Eerst maar even beter worden en dan die prikjes maar!

7 maanden geleden

Reactie op LorenavdB

Ik heb vanochtend onze afspraak ook verplaatst. Sinds gisteren spuugt onze ...
beterschap! mijn dochter heeft oorontsteking aan beiden kanten, keelontsteking en oogontsteking 😭

7 maanden geleden

hoe weten jullie dat het oorontsteking is? naar de dokter? hier nu ook weer verhoging/koorts maar we denken meer dat het door eventuele tanden komen. wel zit haar neus vol met snot of slijm, althans je hoort het als ze ademt

7 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

hoe weten jullie dat het oorontsteking is? naar de dokter? hier nu ook weer ...
Ik merk het vooral als ze veel aan d’r oortjes zit en ‘s nachts in de weer

7 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

hoe weten jullie dat het oorontsteking is? naar de dokter? hier nu ook weer ...
ah, sneu! wij zijn naar de dokter geweest omdat ze bleef huilen en ook met zetpil had ze 40.2. ze trok ook veel aan haar oren. jullie ook beterschap!