18 Reacties

3 jaar geleden

Ik had dit ook tot 2 weken geleden en nu is die plots weg...

3 jaar geleden

Reactie op Eba

Ik had dit ook tot 2 weken geleden en nu is die plots weg...
Heel apart!

3 jaar geleden

Ik heb ze ook 😔, en al jaren op mn onderbenen. Dus deze kon er ook wel bij 👌

3 jaar geleden

Reactie op AVG V

Ik heb ze ook 😔, en al jaren op mn onderbenen. Dus deze kon er ook wel bij ...
Alsof het nog niet erger kon🥲

3 jaar geleden

Reactie op mreitze

Heel apart!
Ja was echt een uitstulping

3 jaar geleden

Dank voor het delen! Goed om te weten: spataderen moet je melden bij je verloskundige.

3 jaar geleden

Reactie op makker

Dank voor het delen! Goed om te weten: spataderen moet je melden bij je ve ...
Ah is dat noodzakelijk? Dan zal ik dat volgende week even aangeven

3 jaar geleden

Hier ook last ervan! Ook heel erg van spataders op been. Verder niet echt veel last van, maar ziet er niet uit. Had er ook nog nooit van gehoord vaginale spataderen. Heb het wel tegen verloskundige vermeld ook inderdaad. Hebben jullie er last/pijn van?

3 jaar geleden

Heb ik ook. Extreem, en met heel veel pijn bv als ik even rechtsta of als ik naar het toilet moet. Ik moet er nu medicatie voor nemen en een steunkousenbroek dragen. Is al iets beter maar ik zal er tot aan de bevalling zeker last van hebben.

3 jaar geleden

Heb ik m'n vorige zwangerschap gehad in de laatste weken. Voelde als bultjes, beetje gek maar verder geen last. Na de bevalling waren ze vlot weer verdwenen.

3 jaar geleden

ik heb ze helaas ook! als ik een hele dag gewerkt heb of veel gedaan heb dan voelt het echt als een soort drukpijn daaronder en dan zeker als ik naar de wc moet... heb er nog niks op gevonden 😞

3 jaar geleden

Ik heb dit nog niet ontdekt bij mezelf. Ik heb ze wel al jaren op mijn benen. En sinds een aantal weken joekels van aders op mijn borsten.

3 jaar geleden

Reactie op cindy83

Hier ook last ervan! Ook heel erg van spataders op been. Verder niet echt v ...
Ik heb er geen last van en stond ook bij dat het geen kwaad kon dus daar gaan we maar van uit

3 jaar geleden

Reactie op tessaxd

ik heb ze helaas ook! als ik een hele dag gewerkt heb of veel gedaan heb da ...
Aah dat is wel echt super vervelend! Ik heb er zelf gelukkig geen last van maar wel heel apart dat het daar ook kan voorkomen

3 jaar geleden

Ik kreeg als tip van de verloskunde om curanol tabletten te nemen. Wel met de mededeling dat het niet bewezen is dat het geeft. Maar het kan wel.

3 jaar geleden

Yes hier ook helaas.. 2 weken geleden ontdekt nadat ik zag dat m’n ene schaamlip dubbel zo dik was als de andere 😵‍💫 en heb er een soort blauwe plek/drukkend gevoel aan. Huisarts gaf aan dat het om spataderen gaat, schijnt inderdaad regelmatig voor te komen tijdens een zwangerschap..

3 jaar geleden

Reactie op MichD

Heb ik ook. Extreem, en met heel veel pijn bv als ik even rechtsta of als i ...
Mag ik vragen welke medicatie en steunbroek? Heb je de steunbroek gewoon besteld of aangemeten gekregen? Heb zelf al zeker een 1,5 maand last van een spatader in mn li lies en dat mn schaamlippen erg gezwollen zijn, niet zo prettig, heb een steunkous gekregen vanaf mn buik tot aan mn tenen, maar dit knelt in mn knieholte, zit niet fijn…

3 jaar geleden

Reactie op Duna

Mag ik vragen welke medicatie en steunbroek? Heb je de steunbroek gewoon be ...
Ik neem hiervoor 2x daflon per dag. De steunkousenbroek moet ik nog gaan halen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.