12 Reacties

6 maanden geleden

Joolz aer plus, echt het geld waard!

6 maanden geleden

Joolz aer+

6 maanden geleden

Wij hebben de easywalker miley. Geen aanrader. Loopt heel vervelend, draait niet lekker, duwt zwaar. Voor even in de winkel prima, maar hij gaat zeker niet mee op vakantie 😅. Ik zou ook vooral even in de winkel lopen.

6 maanden geleden

Ik heb de easywalker Jackey XL In 1 woord een geweldige buggy!! Gaat super fijn in en uit elkaar. Super makkelijk met 1 hand te besturen, draait en beweegt fijn met je mee en door de grotere wielen ook fijn te besturen op ruwer terrein. Tevens is de bekleding heel simpel te verwijderen, goed te wassen en heel eenvoudig weer terug te plaatsen. Al 3x gedaan en de bekleding blijft mooi en strak zitten!

6 maanden geleden

Joolz aer

6 maanden geleden

Novi baby heet die volgens mij. Zit zelfs een hendel aan dat je hem net als een koffer mee kunt nemen aan een stang. Hoeft hem dus niet te dragen maar lekker meetrekken.

5 maanden geleden

Joolz Aer, best duur maar is het echt waard!

5 maanden geleden

Easywalker Miley2 heb ik en vind m top!! Ook meegenomen op vakantie en als handbagage int vliegtuig

5 maanden geleden

Joolz aer+, is echt top! Maar weet wel dat Transavia de regels heeft aangepast en nu alleen nog de Yoyo mee mag als handbagage. (Geen idee mbt andere vliegmaatschappijen)

5 maanden geleden

Maxi cosi lara (2), vond een joolz aer echt te duur.

5 maanden geleden

Als je een wat kleiner budget hebt; ik zie steeds in de folder van Kruidvat/ trekpleister een buggy die ook makkelijk op te vouwen is en mee mag als handbagage!

5 maanden geleden

Dit is hem! Volgens mij hebben ze meerdere kleurtjed