15 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn momenteel met onze kleine van 6 maanden op vakantie. Wij hebben er voor gekozen om met een auto op vakantie te gaan. We zijn naar Garmisch-Partenkirchen gereden en hebben hier 2 week een huisje met alles er op en er aan. Ze doet het super goed en ook we autorit was met een paar stops echt goed te doen. Vliegen durfde mijn man nog niet helemaal aan

2 jaar geleden

Wij gaan een weekje naar Brabant (wonen zelf in Drenthe). Wellicht boeken we nog een vakantie maar dat ligt aan het weer. Normaal gaan we met de auto naar Italië maar dat vonden wij persoonlijk met een van 6 maanden te ver. En het vliegen durfde mijn man ook niet aan. Hopelijk hebben we mooi weer en dan is Nederland ook leuk😃. Ons zoontje van vorig jaar 2 jaar vond Italie geweldig en de autorit ging prima! Als hij maar water en zand heeft is hij tevreden haha! Volgend jaar zien we wel weer! Alvast een fijne vakantie😊

2 jaar geleden

Hier gaan we dit jaar niet ver weg. We vinden het toch niet prettig ook omdat het voor haar denken wij niks toevoegt als we naar een verre plek reizen haha. Dus gaan lekker genieten van Nederland! Ook met de andere kids die ouder zijn is het even zoeken naar een goede balans. Daarom gaan we uitjes doen zoals Efteling, waterpark etc 😊

2 jaar geleden

Wij blijven in Nederland en gaan naar Drenthe. We zitten op een vakantiepark. Luxe huisje met jacuzzi. Geen vliegtuig, geen lange autorit. Ons zoontje is dan zes maand.

2 jaar geleden

Wij gaan naar Italië met de auto. Met ons eerste zoontje twee jaar terug ook gedaan. Toen naar het Comomeer gegaan. Nu naar Toscane. Op de heenweg blijven we twee nachten ergens op de helft slapen. Beetje leuke plek zodat we daar ook nog echt een dagje iets leuks kunnen doen. Twee jaar terug in Colmar en nu willen we in Zwitserland stoppen. En we zijn vorig jaar met het vliegtuig naar Gran Canaria geweest. Toen was ons zoontje anderhalf. En toen ons dochtertje 4 maanden was zijn we een lang weekend in Antwerpen geweest. Ik vind het altijd handig om een appartement of iets dergelijks te boeken. Dus iets met een extra kamer/ruimte en een keukentje. Binnenkort wil ik onze eerste verre reis gaan boeken 🤩

2 jaar geleden

Reactie op kristelino1

Wij gaan naar Italië met de auto. Met ons eerste zoontje twee jaar terug oo ...
Oh wil je mij misschien even wat gegevens sturen van waar jullie gaan en zijn geweest 😇 ik wil ook graag naar het Comomeer nog en Toscane klinkt ook fantastisch 😍

2 jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Oh wil je mij misschien even wat gegevens sturen van waar jullie gaan en zi ...
Comomeer: Appartement geboekt via Airbnb. Lag dichtbij Bellagio. Moesten wel nog met de auto naar Bellagio. Lopen is te ver. Maar dat was voor ons geen probleem. Ook een heerlijk zwembad erbij! Dit is de link: https://abnb.me/vQbqsF4jzAb Toscane: deze vakantie gaan we naar Lajatico. Linkje: https://www.booking.com/Share-Rz4gNB

2 jaar geleden

Reactie op kristelino1

Comomeer: Appartement geboekt via Airbnb. Lag dichtbij Bellagio. Moesten we ...
Heel erg bedankt 😍🫶 en lekker genieten op vakantie jullie!!

2 jaar geleden

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de tent en een baby(7 maanden) op vakantie

2 jaar geleden

Wij hebben een airbnb geboekt in Duitsland. Max. 3 uurtjes rijden vonden wij ver genoeg. En vaak heb je bij een airbnb alles aanwezig. Meer dan hotel of iets vergelijkbaars.

2 jaar geleden

Wij zijn momenteel in Mallorca en onze dochter is 6 maanden deze week. Zelf zou ik het niet snel nog eens doen.. het vliegen ging super! Alleen maar geslapen maar we kwamen pas rond 1:00 in de nacht aan in het hotel dus ze was helemaal kapot. De dag erna veel geslapen en heel onrustig. Nu helemaal uit haar ritme en erg onrustig🥴😖😢 is natuurlijk voor elk kindje anders maar ik zou lekker een huisje huren in Nederland🙈

2 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor Oostenrijk met onze dochter van nu bijna 6 maanden. De reis met de auto ansich ging goed. Hebben gelukkig een appartement want dr slaapritme is echt even een strijd momenteel 🤪. Sowieso al een gevalletje dat zich niet snel gewonnen geeft aan slaap haha. Maar moet zeggen de nachten gaan weer prima. Ja het is een aanpassing maar ben blij dat we er toch even op uit zijn (en nu ook even weg van de extreme hitte in NL 🥵). En iedere baby is anders maar denk ook dat het ook beetje ligt aan hoe je zelf er mee omgaat.

2 jaar geleden

Wij zijn momenteel in Kroatië! Met de auto vooral in de nacht gereden en zijn de volgende dag rond 14.00 aangekomen, ging echt super! Eerste nacht was spoken en veel wakker maar leek ook te maken te hebben met sprong 5 😅 eerste dagje chill bij ons huisje gebleven en tot nu toe gaat het echt heel goed! Blij er even uit te zijn, goed weer, prachtige omgeving, goed eten en alle tijd voor onze kleine meid! Dikke aanrader!

2 jaar geleden

Reactie op Hoihoihoihoiho

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de tent en een baby(7 maanden) o ...
Wij gaan volgens weekend kamperen, ik zal dan laten weten hoe we het vonden.

2 jaar geleden

Reactie op Hoihoihoihoiho

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de tent en een baby(7 maanden) o ...
Wij gaan eind juli 2 weken kamperen in frankrijk. We hebben ook een keer in NL gekampeerd. Het was die nacht 5 graden. (Vorige maand, je kan het je nu bijna niet meer voorstellen😅) Het ging super goed! We hadden haar lekker warm gehouden en rond 6u bij ons in bed genomen. We kijken erg uit naar de zomervakantie. Ik ben heel benieuwd hoe we die 2 weken gaan ervaren. Ik hoop niet dat ze dan net tandjes krijgt of iets😵‍💫