9 Reacties

6 maanden geleden

Ik lees mee! Ik las eerder iets over nieuwe speelgoedjes halen

6 maanden geleden

Reactie op AVAS

Ik lees mee! Ik las eerder iets over nieuwe speelgoedjes halen
Dat helpt idd bij wat oudere kinderen maar bij een dreumes weet ik niet of dat gaat werken馃槀馃槀馃槀 maar we gaan het proberen. We geven het niet op 馃槀

6 maanden geleden

Wij zijn in januari naar lapland gevlogen met de onze dochter van toen 13 maanden. Viel ons reuze mee. We hadden geluk met een stoel ij het midden vrij heen en terug weg. Echt iets waar we de volgende keer voor willen betalen ruimte is echt fijn 馃ぃ Ik had wat nieuw speelgoed mee genomen die ze nog niet kenden maar ze geeft zich vooral met de veiligheidskaart vermaakt. Ook had ik nog raamstickers van de action mee maar niet gebruikt. We hebben als ze wat onrustig werd even heen en weer gelopen in het vliegtuig. En we hadden geluk dat we met 16 personen op vakantie waren dus het halve vliegtuig was familie 馃ぃ Als je zelf relaxte blijft dan moet het goed komen, en reisdagen zijn altijd anders dan je zou willen tis wat het is. Heel veel plezier op vakantie

6 maanden geleden

Reactie op Cil

Wij zijn in januari naar lapland gevlogen met de onze dochter van toen 13 m ...
Wij hebben ook nog een dochter van 5 dus die zit in het midden en de jongste gaat mee op schoot. 馃槀 ik ga maar ook eens voor nieuwe speelgoed kijken

6 maanden geleden

Reactie op ozge

Wij hebben ook nog een dochter van 5 dus die zit in het midden en de jongst ...
Oowja dan wordt het lastig 馃ぃ of je moet al 2 aan 2 gaan zitten maarja dan zou je een extra stoel moeten boeken. Of geluk hebben straks in het vliegtuig. Suc6 met vliegen en nieuw speelgoed zoeken

6 maanden geleden

Ik zou vooral een extra stoel boeken waar je haar op kan zetten! Wij zijn in september naar Antalya gegaan met onze zoon en was niet te doen continu bij mij op schoot, maar goed zo heb ik het ervaren. Wij hadden genoeg eten en tablet mee met babytv erop

6 maanden geleden

Heerlijk! Wij vorig jaar ook gedaan, ging hartstikke goed. Zorg dat je je kindje drinken aan bied bij het opstijgen en landen zodat ze geen last hebben van de oortjes. Genoeg te eten/lekkers mee nemen. Wij hadden nieuwe speelgoedjes ingepakt mee genomen zo kon hij elk half uur/uur een cadeautje uitpakken, alleen dat was al heel erg leuk. Tablet doet het uiteraard ook goed. En geniet vooral, als jullie zelf relaxt zijn dan is jullie kindje dat ook馃檶馃徎馃槍

6 maanden geleden

Reactie op Daantje28

Heerlijk! Wij vorig jaar ook gedaan, ging hartstikke goed. Zorg dat je je k ...
Oh en haar eigen slaapzak mee nemen, dat voelt vertrouwd!

6 maanden geleden

Wij zijn toevallig gisteravond geland op Curacao. De vlucht ging supergoed! We hadden nieuw speelgoed voor hem mee: een popit, een quiet book en fidget spinners. Af en toe even met hem heen en weer lopen, veel snacks geven. En hij sliep bij mij in de draagdoek.