Goedemorgen!
Onze dochter is inmiddels 6 weekjes oud en we hebben de boel redelijk onder controle (voor zover dat kan met een baby馃お). Dus dachten wij we kunnen wel opzoek gaan naar vakantiebestemmingen voor in de zomer. Het liefst stappen wij in de auto naar bijvoorbeeld Itali毛馃尀maar ik weet niet of dat ideaal is met een baby (dan is ze 7 maanden oud) dus nu zijn wij opzoek naar een camping/park in NL/BE/DE.
We zijn opzoek naar een iets met een binnen en buiten zwembad en dan het liefst met glijbanen en een leuk peuter/kleutergedeelte voor onze zoon van dan 3 jaar, hij is gek op zwemmen. Verder mag er ook veel te doen zijn, zodat wij onszelf er zo'n 10-14 dagen kunnen vermaken.
Ik zie op internet zooooveel campings/parken dat ik er niet meer uit komt dus vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar jullie ervaringen馃檪.
Bedankt!!馃枑
Wij gaan van de zomer naar de Leistert in Roggel. Hebben daar een babybungalow geboekt, scheelt weer een hoop zooi meenemen 馃槈
Hopelijk bevalt het goed en is het een beetje moli weer van de zomer. Volgend jaar maar weer naar Zuid Frankrijk.