18 Reacties

één jaar geleden

Waarom zijn jullie begonnen met het geven van de fles om 22.00?

één jaar geleden

Hoi, Ik had dit ook als ik haar de late droomvoeding wou geven kwam ze daarna eerder .. dus ik geef hem niet meer. Nu geef ik de laatste tussen 19:00 / 20:00 en wordt ze nog steeds wakker om 03:00. Alleen ik deed die voeding van 22:00 omdat ik bang ben dat ze te weinig kreeg omdat ze nu 13 weken is en alleen maar 120 wilt drinken. Groetjes

één jaar geleden

Ik heb ook 1x droom voeding geprobeerd omdat ik toch wakker was. En 1x laatste voeding geprobeerd voordat ik ging slapen en haar hiervoor wakker gemaakt. Beide keren kwam ze vaker in de nacht. Ga ik dus niet meer doen.

één jaar geleden

Wij geven vanaf begin Al geen late avondfles meer. Dan meldde ze zich om de anderhalf a twee uur en moest en zou voeding. Ze krijg nu tussen 18.30 en 20.00 de laatste fles(voeden op verzoek) en dan slaapt ze tot de volgende ochtend. Ze meld zich meestal rond 7.00 weer. Soms een uur later, heel soms om 5.30. Door de week maak ik haar wakker om 7.00 ivm school ban onze oudste waarbij we rond 8.10 vertrekken.

één jaar geleden

Reactie op -Tessa-

Waarom zijn jullie begonnen met het geven van de fles om 22.00?
Eigenlijk uit ‘gewoonte’. We deden het ook bij onze zoon, dus vandaar

één jaar geleden

Reactie op d140293

Hoi, Ik had dit ook als ik haar de late droomvoeding wou geven kwam ze daa ...
Logisch. Onze dochter drinkt ook geen enkele fles leeg… maar ze is goed op gewicht dus daar hoeven we het niet meer voor te doen. Flesje 3 uur is opzich prima toch? Als je haar daarna weer lekker weg kan leggen…

één jaar geleden

Reactie op Claudia-Norah

Wij geven vanaf begin Al geen late avondfles meer. Dan meldde ze zich om de ...
Heerlijk zeg

één jaar geleden

Wij geven dan geen avondfles, maar die van ons komt ook ineens vaker. Heeft nooit doorgeslapen, maar het was meestal van om en nabij 19.00 tot een uur of 03.00 en dan tot 06.00/07.00. Sinds een paar weken komt de kleine man rond 00.00 en 03.00 en ligt dan vervolgens erg onrustig. Slopend. Geen idee waardoor.🤷‍♀️ Het zal wel weer een fase zijn..🙈

één jaar geleden

Hier komt ze ook ineens vaker in de nacht en ook op hele wisselende tijden. Gewichtcurve van erg gedaald, dus ik ben er wel blij mee. Lijkt toch of ze het zo zelf regelt (geef BV).

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ons zoontje is morgen 16 weken. Sliep tot 2 weken geleden door tot half 5 a 6 uur. En nu komt hij op alle tijden. Bv 1u, 2u, 3u. Geen pijl op te trekken. Elke nacht weer een verassing.

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Hier precies hetzelfde. Ons zoontje is morgen 16 weken. Sliep tot 2 weken g ...
Ik denk dat hij in zijn slaapregressie zit! Komt daarna vast weer goed :)

één jaar geleden

Reactie op tmr20

Wij geven dan geen avondfles, maar die van ons komt ook ineens vaker. Heeft ...
Hier ook na 3:00 feest in de nacht..🙃

één jaar geleden

Wij hebben dit 2 weken geleden ook gehad ineens 2 weken, ze had meer honger en was heel onrustig sinds deze week slaapt ze gewoon weer door. Ik denk een sprong of slaapregressie

één jaar geleden

Reactie op -Tessa-

Ik denk dat hij in zijn slaapregressie zit! Komt daarna vast weer goed :)
Denk het ook idd. Hopelijk is het snel voorbij.

één jaar geleden

Reactie op tmr20

Wij geven dan geen avondfles, maar die van ons komt ook ineens vaker. Heeft ...
Ja heftig hè. Bij ons precies hetzelfde… iedere keer wil ze een beetje melk. Nou vooruit dan 🍼😉

één jaar geleden

Reactie op Hejsan

Hier komt ze ook ineens vaker in de nacht en ook op hele wisselende tijden. ...
Ah dat lijkt me inderdaad fijn. Lekker aansterken die kleintjes

één jaar geleden

Reactie op shrlll

Hier ook na 3:00 feest in de nacht..🙃
Alleen de enige partyanimals zijn de kleintjes denk ik..🙈🤣

één jaar geleden

Ik maak haar ook niet meer wakker in de avond, als ik dat doe, dan komt ze vaker in de nacht! Nu laatste voeding om 19/20u. Dan rond 2/3/4u en slaapt na de fles direct weer in tot 7:8u. Mijn advies, volg gewoon je kleine in de nacht, gewoon op verzoek. Ze komen wel als ze honger hebben en ze reguleren alle voeding over de 24u.