33 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Miranda2310

Ik zou bij ontbijt en lunch halfvolle melk geven. En na het avondeten kwark ...
Goeie tip. Alleeen wat ik wel doe is haar de fles geven beneden in de box en dan kan ik meteen mezelf omkleden tandenpoetsen etc.. hoe doe jij dat dan als ze ontbijt?

8 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

Goeie tip. Alleeen wat ik wel doe is haar de fles geven beneden in de box e ...
Meestal kleed mijn vriend hem aan en ondertussen kleed ik me snel aan enzo. Dan ontbijt ik met beide kindjes en vriend gaat werken. Daarna snel met dochter en zoon naar boven en tanden poetsen en dan moet ik mijn oudste naar school brengen. Altijd een gehaast smorgens hihi

8 maanden geleden

Kunnen hier mensen hun dag schema neer gaan zetten? Ik ben heel erg zoekende namelijk

8 maanden geleden

Reactie op Nathalie_1993

Kunnen hier mensen hun dag schema neer gaan zetten? Ik ben heel erg zoekend ...
Onze dag is ongeveer zo: 7u wakker maken en aankleden, daarna ontbijt met boterham/havermout/yoghurt oid en bekertje melk 9u30 dutje van 20/30 min 10u fruit 12u lunch boterhammen en bekertje melk 13u dutje van 1,5/2 uur 15u kleine snack, soms niks 17.30 avond eten 18.30 kunstvoeding 120+4 19u slapen

8 maanden geleden

Reactie op Miranda2310

Meestal kleed mijn vriend hem aan en ondertussen kleed ik me snel aan enzo. ...
Ah oke, dat is wel fijn dat je vriend meehelpt.. ik moet alles zelf doen omdat hij er dus meestal niet is dus weet niet goed hoe ik dat juist moet gaan doen.

8 maanden geleden

Reactie op Nathalie_1993

Kunnen hier mensen hun dag schema neer gaan zetten? Ik ben heel erg zoekend ...
Iedere dag anders. Hangt van af hoe laat ze wakker is en blijf nog altijd eventjes liggen tot ze het beu is. Ik dan ongeveer dit: 07.30 fles met verse melk daarna met wat tijd er tussen 1 of 2 boterhammen. Rond 11.00 dutje van min 30 min. Dit is altijd anders. Daarna fruit of boterham weer Als ze gaat zeuren tussendoor nog snack of fruit Rond 17.00 uur groentehap uit potje want eten maken kom ik niet aan toe met haar. Rond 18.30-19.00 uur naar bed met verse melk.

8 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

Ah oke, dat is wel fijn dat je vriend meehelpt.. ik moet alles zelf doen om ...
Snap ik. Ik lees net jou schema hierboven. Zou het mss al iets schelen als je het brood en de fles tegelijk doet? Dus als ze een boterham eet gelijk de melk erbij geven? Dan heb je 1 momentje. Scheelt mss weer iets qua tijd?

8 maanden geleden

Reactie op Nathalie_1993

Kunnen hier mensen hun dag schema neer gaan zetten? Ik ben heel erg zoekend ...
7.00 uur opstaan en aankleden. Naar beneden om te ontbijten, meestal 1 boterham en melk in de tuitbeker of gewone beker 9.15 wordt hij al moe dus fruit en naar bed. Slaapt hij gemiddeld 1.5 uur Dan eten we rond 12.00 uur weer brood met melk. Rond 14.30 tussendoortje en weer naar bed voor 1.5 uur. Om 17.30 avondeten en toetje en dan tussen 19.00 en 20.00 naar bed

8 maanden geleden

Reactie op Miranda2310

Snap ik. Ik lees net jou schema hierboven. Zou het mss al iets schelen als ...
Als ik dat doe weet ik niet wanneer ik mezelf moet aankleden en op moet frissen. Uiteindeljk wil ik daar wel naar toe werken en dan de melk uit een rietjesbeker geven die ze nu voor water heeft.

8 maanden geleden

Reactie op Miranda2310

7.00 uur opstaan en aankleden. Naar beneden om te ontbijten, meestal 1 bote ...
Dit wil ik dus ook gaan aanhouden. Tijden maken mij dan niet veel uit, net wanneer het uitkomt.

8 maanden geleden

Hier hebben we gewoon in 1x halfvolle melk in de fles gedaan ipv flesvoeding en opgewarmd, ging gelijk goed.

8 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

Als ik dat doe weet ik niet wanneer ik mezelf moet aankleden en op moet fri ...
Wat ik ook wel doe als mijn vriend al weg is en mezelf nog moet klaarmaken hem in de badkamer op de grond zetten met een boekje of speelgoedje van het bad. Daar vermaakt hij zich wel ff mee

8 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

Dit wil ik dus ook gaan aanhouden. Tijden maken mij dan niet veel uit, net ...
Tijden zijn hier idd ook net hoe het uitkomt. Soms slaapt hij langer of korter of ben ik net iets aan het doen. Je kindje volgen in de behoefte is het belangrijkst!