23 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even mee

3 jaar geleden

Wij gaan het echt pas doen als ze stevig zelf kan zitten. Voor de rug is het niet goed om nu al zoveel te zitten. Kost ze ook veel energie. Kan je de buggy eventueel ook niet plat leggen?

3 jaar geleden

Hier afgelopen zaterdag gedaan meer om even te testen. Hij was toen 20 weken precies. Eigenlijk kon hij nog wel makkelijk in de wagen want hij hield nog veel ruimte over. Maar heb hem nu eigenlijk alleen in ligstand (kan helemaal plat) hij valt ook altijd meteen in slaap. Wel gekeken hoe hij zit als hij wat rechterop zit maar dat gaat ook prima hij schud niet. Ik zou zeker niet te vroeg beginnen bij mij in de wijk was een stel die hun baby van 4 maanden al in de buggy had zitten die zit echt te schudden met het hoofdje is ook een vrij kleine baby.

3 jaar geleden

Die van ons is 20 weken maar gaat al een tijdje in het zitje. Dit gaat super goed en ze vind het veel leuker om mee te gaan nu. Kijkt haar ogen uit, lekker kletsen en lachen en vaak ook lekker slapen

3 jaar geleden

Dit weekend de bak omgeruild voor het zitje. Zaterdag was hij precies 4 maanden. De reiswieg werd echt te krap voor hem.

3 jaar geleden

Hier ligt hij nu een week in het zitje en is vandaag 20 weken. Maar hij ligt wel helemaal plat. Want in vind het niet fijn hem al rechtop te zetten. Maar de bak paste en wilde hij echt niet meer in. Het is een flinke draak 😄

3 jaar geleden

Dankjullie wel dames! Hier ook net om gebouwd, kan in 3 standen (wist ik helemaal niet). Toen iemand t hier zei ben ik t op gaan zoeken en meteen besloten om m om te bouwen

3 jaar geleden

Heeft iemand voor mij ook advies; wij hebben de Joolz day+ en ons meisje is 4 maanden. Ze kan al rollen en vindt de kinderwagen niks. Ze gaat continu haar hoofd omhoog doen en haar beentjes en gaat huilen omdat ze het niks vindt om te liggen. In de newborn triptrap set hetzelfde. Maar naar mijn idee is het met 4 maanden echt nog te vroeg. Ze is verder nog heel klein. 60cm en 5,5kg)

3 jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Heeft iemand voor mij ook advies; wij hebben de Joolz day+ en ons meisje is ...
Ik persoonlijk zou het niet doen. Ze adviseren bij de joolz vanaf 6 maanden. Heb je wat speelgoed in de wagen? Wil hier soms nog wel helpen om het eventjes leuk te vinden

3 jaar geleden

Reactie op Miranda2310

Ik persoonlijk zou het niet doen. Ze adviseren bij de joolz vanaf 6 maanden ...
Jaa we hebben speeltjes erin! We hebben eentje bovenin hangen waar ze wel even naar kijkt, maar jeetje ze vindt het niet meer leuk! Ik denk dat wij tot minimaal 5 maanden gaan wachten. Hopelijk lukt het tot 6 maanden zoals ze aanraden🤭

3 jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Jaa we hebben speeltjes erin! We hebben eentje bovenin hangen waar ze wel e ...
Hihi hoop het ook☺️ het is wat met die kleintjes die meer willen dan ze kunnen/mogen☺️

3 jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Jaa we hebben speeltjes erin! We hebben eentje bovenin hangen waar ze wel e ...
Onze dochter vond de bak ook niks. Heb via vinted een mobiel van tiny love gekocht. Die kan ook aan de kinderwagen. En omdat hij beweegt en een subtiel muziekje maakt blijft ze er wat makkelijker naar kijken.

3 jaar geleden

Bijna 4 maanden. Gaat prima, ze vind het zelf fantastisch en slaapjes in de wagen gaan ook nog prima. Je kan het op ligstand zetten of net ietsje hoger, net als de newborn inzet van trip trap zegmaar.

3 jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Dankjullie wel dames! Hier ook net om gebouwd, kan in 3 standen (wist ik he ...
Wat grappig, wij hebben ook een dubatti en ons dochtertje is ook op 9-12 geboren! Misschien gaan wij binnenkort ook wel over ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Wat grappig, wij hebben ook een dubatti en ons dochtertje is ook op 9-12 ge ...
Dat is inderdaad echt toevallig!🤭

3 jaar geleden

Denk dat dit ook weer erg per kind verschilt. Kleinere kindjes of kindjes die nog wiebelig zijn met hun hoofdje zou ik het nog even laten. Onze dochter zit in bovenste groei curve en is mega sterk. Dus hebben hem wel omgebouwd en dan of in de ligstand of een standje rechter (joolz).

3 jaar geleden

Reactie op marritthefarmer

Denk dat dit ook weer erg per kind verschilt. Kleinere kindjes of kindjes d ...
Jaa denk in ook! Nou zit ons meisje tegen de onderste lijn aan, maar kan al wel rollen en haar hoofd al sinds ze 3 maanden is volledig sterk houden, behalve als ze heel moe is. Wij wachten nog een maandje tot ze 5 maanden is voor wij hem gaan ombouwen (ook de joolz)

3 jaar geleden

Oh ik heb ook een dubatti kinderwagen, ik heb een meid van nu 4 maanden en 6 kilo is ze, als ze in de wagenbak ligt gaat ze de hele tijd met haar hoofd omhoog om te kijken maar ik vond het ook al zo vroeg om dr inboet zitje te doen .. ze is mega sterk en als ik dr op schoot heb houd ze zich zelf goed recht op zonder wiebelen, dus ik lees even mee !

3 jaar geleden

Reactie op moncherri

Oh ik heb ook een dubatti kinderwagen, ik heb een meid van nu 4 maanden en ...
Hier zie hetzelfde behalve het gewicht. Mijn meisje is 5,5kg, maar wij gaan sowieso nog wachten tot ze 5 maanden is

3 jaar geleden

Vandaag voor het eerst geprobeerd. Ze vond het super fijn om rond te kijken. Hij staat nog wel in een tussenstand, dus niets helemaal recht. Ze zat ze stevig in.