5 Reacties

één jaar geleden

wij hebben precies het zelfde onze dochter heeft alleen nog geen tanden, maar ze is zo overstuur dat ze haar speentje ook niet meer wil, zodra ik haar troost valt ze bij mij in slaap maar is dan vrij onmogelijk om haar weer ik haar bedje te leggen.

één jaar geleden

Bijzonder hè.. en ook overdag zo zeurderig?

één jaar geleden

Hier ook hoor! Komt door de tandjes, of laat naar bed (als wij de deur uit zijn en hij wilt niet slapen). Of doordat we veel zijn gaan ondernemen de dag ervoor en is ie de dag(en) daarna wat huileriger. Wilt idd ook niet de speen om in slaap te komen maar alleen de borst of heel lang wiegen. Is normaal ook een heel makkelijk kind en echt een blij ei, maar de laatste tijd soms echt mindere dagen of echt een uitdaging om naar bed te brengen

één jaar geleden

Hier ook, eerst boventandjes, toen een griep en verkoudheid en ondertussen ook een slaapregressie denk ik. We proberen aan zijn ritme vast te houden en zelf vol te houden, haha. Succes!

één jaar geleden

Ah hier ook! Alleen flesje helpt hem dan te troosten. Dit doen we maar, anders zijn we lang bezig met een ontroostbare baby. Ene dag is alles goed andere dag heel veel huilen. Vooral in de nacht.