3 Reacties
2 maanden geleden
Hallo!
Momenteel sparen we wat dingetjes allemaal samen op voor december: knutselspulletjes, een kussen van spidey, puzzeltjes, verkleedpak van spidey (ons meisje is grote fan..), ... Maar denk voor Sinterklaas wat kleine dingetjes. Kerst geven wij eigenlijk niets aangezien ze al veel van familie krijgt. En dan verjaardag op 27 december wat grotere dingen zoals dekbed (je kan al raden, van spidey), denken aan een Kinder tablet als groot kado maar zijn daar nog niet helemaal aan uit, zou graag ook eens naar de Winterefteling gaan dus dat kan ook als groot kado.
In februari krijgt ze een klein zusje en dan zouden we zo een kindercamera geven met printertje, zodat ze haar eigen herinneringen kan vast leggen. Maar kan dus ook een verjaardagskado zijn.
Best lastig dat alles zo dicht op elkaar valt E 馃槄
2 maanden geleden
Voor haar verjaardag krijgt ze van ons een fiets met trappers. Verder is ze gek op Sylvanian konijntjes, vragen we stapstenen, boekjes van bobbi, verkleedkleding. Kerst en sint geen cadeaus. Kerst doen we sowieso nooit en Sinterklaas stel ik liefst zo lang mogelijk uit.
2 maanden geleden
Onze zoon is helemaal fan van Cars. Dus hij krijgt van die metalen auto鈥檚. Daarnaast heb ik een projector van little dutch en magneten. Ik heb voor de visite wel een lijst gemaakt want soms krijg je zoveel spullen waar je kind niet mee speelt. Dat is zonde!