8 Reacties

één jaar geleden

En waarom vind hij t raar? Dat beide families komen of?

één jaar geleden

Is toch juist gezelliger

één jaar geleden

Toevallig hebben wij het er ook al over gehad! 6 december wordt de kleine man 1 jaar. Wij waren er toch vrij snel over uit dat we rekening houden met evt slaapje van de kleine. We hebben best veel mensen die we willen uitnodigen uit onze omgeving. Wel willen we het gewoon allemaal op 1 of 2 momentjes op 1 dag plannen. Meerdere dagen lijkt mij voor hem echt te veel, maar ook voor ons 🥲. Op deze manier kan je toch voor iedereen een keus geven of ze komen (bijv ochtend of middag) maar wel binnen (jullie) kaders. We zaten nu te denken over de hoeveelheid personen die komen. Gaan we bijvoorbeeld een partytent opzetten met heaters? Gaan we het gewoon vol gooien in de kamer of gaan we het op een andere plek organiseren?

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

En waarom vind hij t raar? Dat beide families komen of?
Hij vindt niet dat de families goed mengen.. ze kennen elkaar eigenlijk totaal niet.. Zijn familie is ook vrij groot, ik heb maar 1 tante, met 2 kinderen Hij heeft 3 nonkels met elks 2 kinderen en sommigen van hen hebben ook kinderen

één jaar geleden

Wij geven een feestje bij mijn man op zijn werk (eetcafe). Daar een zaaltje versieren. Mijn man in chef en maakt sanen met mij hapjes. Drankjes doen we gwn vanuit bediening. Willen (bijna) iedereen uitnodigen die op kraamvisite is geweest

één jaar geleden

Ik vind dat t tijd is dat de families elkaar ontmoeten!! Wij vieren de verjaardag van onze zoon ook lekker groot ook hij word maar een keer een jaar dat is een super grote mijpaal die wij met andere willen delen! Zijn feestje zou dan ook uit ruim 100 mensen bestaan

één jaar geleden

Wij doen het op een dag. Mijn ouders en zus komen, en de ouders, broer met vriendin en 2 kleine kinderen en zijn zus met vriend komen. Ik denk dat dat het ook wel is. Iedereen die

één jaar geleden

Reactie op YanaBr

Hij vindt niet dat de families goed mengen.. ze kennen elkaar eigenlijk tot ...
Dat beide families niet goed mengen herken ik wel. Onze families zijn ook niet te vergelijken met elkaar maar jammer dan, mooi op 1 dag. Puur praktisch! Ook al snap ik je vriend wel, maar op gezien op lange termijn: als je nog een kind zou krijgen bijv. Ga je die verjaardag dan ook apart doen. Dan houdt t nooit op met de hoeveelheid feestjes 😆😜