5 Reacties

8 maanden geleden

Ja dit herken ik heel erg van mijn dochtertje. Heeft ook lang geduurd en begint nu ietsje beter te worden. Maar moet zeggen dat het af en toe nog steeds flink janken is als ik wegloop naar de keuken of wc.. Wat ik nu wel merk is dat als ik zeg mama is even naar de keuken en kom zo terug dat ze het wel al iets beter snapt. Ik denk dat we gewoon moeten volhouden 🥲

8 maanden geleden

ik wordt hier horendol. Als ik echt weg ben is er niets aan de hand maar zodra ik dan thuis kom is het brullen. ik kan dan niet eens fatsoenlijk mijn spullen weg leggen en jas en schoenen uitdoen want meneer breekt de boel af. ook als hij weet dat ik thuis ben en even buiten gezichtsveld, bijv even naar de wc of was ophangen ofzo, dan gaat hij helemaal over zijn toeren. ik krijg nu ook niks gedaan in huis, maar kan tegelijkertijd ook niet rustig een serietje kijken ofzo, want hij vraagt mijn constante aandacht.

7 maanden geleden

Reactie op Anke_vv

ik wordt hier horendol. Als ik echt weg ben is er niets aan de hand maar zo ...
Ja dit dus… als ik thuis kom na een dag werken ben ik vanaf de eerste stap in huis van haar. Tranen met tuiten als ik even de kamer uitloop. Het is een fase….

7 maanden geleden

Ja hier ook heel erg herkenbaar. Als ik even naar het toilet ga stort ze zich huilend op de grond 🙈

7 maanden geleden

Reactie op MBB11

Ja hier ook heel erg herkenbaar. Als ik even naar het toilet ga stort ze zi ...
wat een drama haha. maar hier dus net zo