22 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben 2 lades vrij gemaakt in de dressoir kast! Eentje voor de luiers, luier zakjes, extra kleding, doekjes enz. En eentje voor het verschoonkussen. Wij leggen mocht de kleine beneden verschoont worden dan gewoon het verschoonkussen op de dressoir kast dus die functioneert dan ook als commode en als we klaar zijn kunnen we het kussen gewoon weer in de la er onder stoppen en is alles weer netjes😁
3 jaar geleden
Reactie op Amyyyyyy
Wij hebben 2 lades vrij gemaakt in de dressoir kast! Eentje voor de luiers, ...
Dit is trouwens de dressoir kast die we hebben mocht je er een beeld van willen krijgen: https://jysk.nl/opbergen/ladekasten/ladekast-limfjorden-33-lades-zwart?gclid=Cj0KCQjw48OaBhDWARIsAMd966A-p0uJJlsDKMSuVRNOvmJlSB5mFdNBCgS9H_zXgue5zLqJ6HsH0OwaAlzdEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
3 jaar geleden
Wij hebben.een.extra aankleedkussen beneden die leg ik.dan op de bank of eettafel neer om te verschonen. Luiers en doekjes heb ik beneden in een mandje staan
3 jaar geleden
Ik doe ook het verschonen van mijn zoontje beneden , gewoon lekker mandje met luiers en doekjes en crème etc , natte washandjes, verschoonsmatje
3 jaar geleden
Ik ga gewoon naar boven lopen elke keer, mijn man zal daar eerste dagen/weken wel even mee moeten helpen als ik nog pijn heb maar om voor zo’n korte periode (totdat je weer mag traplopen) dan wat te gaan regelen vind ik een beetje overdreven. En zodra je geheeld bent ook goede reden voor de extra beweging denk ik! Vind het altijd een beetje lui sorry 🙈
3 jaar geleden
Nope, hier ligt het pak luiers achter de bank (uit het zicht maar binnen handbereik) en de doekjes in de lade van het dressoir. Toen dochter klein was lag er ook een pak/stapel boven naast mijn bed (waar we samen sliepen). Ik heb haar precies 2x verschoond op de commode. Verder altijd op bed of bank. Stond verder een mandje bij met handige dingetjes (crèmes, thermometer) en daar had ik er dus 2 van in het begin. Naar verloop van tijd verplaatste alles zich naar beneden en zo doen wij het nog steeds. 😅
3 jaar geleden
Wij verschonen ons kindje bijna altijd beneden. We hebben een groot keukeneiland waar we het extra aankleedkussen op leggen. Qua hoogte ook ideaal (fijner dan op tafel ofzo). En als we het niet nodig hebben zetten we ‘n onder het eiland. Verder een aparte keukenlade voor alle baby spullen dus ook wat Pampers enzo
3 jaar geleden
Meid, je wordt er zo makkelijk in.
Wij verschonen eigenlijk altijd wel boven, gewoon omdat ik dat prettig vind dat alles bij de hand is. Maar ook als ze een poepluier heeft, wil ik niet dat het straks hier beneden ergens op zit.
Maar voor de kleine plasjes doen we t af en toe wel beneden. Gewoon op t matje wat bij de luiertas zit. Desnoods koop je een klein matje wat je in de kast bewaart.
En vaak verschoon ik haar gewoon op de bank of op het kleed.
3 jaar geleden
Ik heb een Aankleedkussen op de dressoir gelegd bij ons eerste kindje. Hier op lagen ook de luiers, doekjes en zalfjes etc. In een van de lades had ik altijd een set reserve kleertjes liggen. Zodat je niet voor elke spuitluier naar boven hoef.
3 jaar geleden
Wij hebben 1 lade waarin verschoonspullen liggen. Als ik wil verschonen pak ik het matje uit de luiertas en verschoon in de box of op de eettafel.
Extra kussen heb ik nooit aangeschaft niet voor de 1e en niet voor de 2e. Matje doet zijn werk prima en neemt veel minder ruimte
3 jaar geleden
Spullen in de box lade. En een extra aankleedkussen voor beneden. Nog van onze dochter, dat deden we toen ook(2017) op de tafel of dessoir