24 Reacties
4 jaar geleden
Wat herkenbaar😅 ik heb dit de laatste tijd ook enorm, laatst zat ik midden in een schietpartij, zag mijn man vreemd gaan met de ander terwijl ik hoogzwanger was 🙈 schrok me rot midden in de nacht en heb hem zelfs een klap gegeven en hij schrok zich ook rot en vroeg wat ie gedaan had dus ik uitgelegd, later konden we erom lachen maar op het moment dacht ik echt wat is dit 😱 of opeens over gekke rare monsters dromen die de wereld verwoesten en jij alleen overblijft
4 jaar geleden
Gelukkig ben niet de enigste!!! Ik heb dinsdagnacht gedroomd dat mijn man en van door ging met 2 vrouwen en van Trio's hield🙃🤯🙃🤯 en ik hierdoor ruzie heb gemaakt😂😂
4 jaar geleden
Ik droom ook de meest gekke dingen. Vannacht gedroomd dat m'n moeder geen tijd had om op ons kind te passen omdat ze op de kids van m'n zus en zusje moet passen en ons niet zo belangrijker vind. Ook wel eens gedroomd over een miskraam of dat mijn man mij in de steek laat.
Maar ik droom ook minder erge dingen zoals dat mijn loopbaancoach zegt dat ik te dik word en moet gaan sporten. Had de volgende dag een afspraak met de loopbaancoach en mijn personal trainer 🤣.
4 jaar geleden
Ik had gedroomd dat ik een meisje kreeg en uiteindelijk al haar kleding in vuilniszakken deed en de baby tot aan het het hoofdje in een zak 😱 ik schrok wakker met wtf waarom doe ik dat nou 🤣
3 jaar geleden
Ik droom nu 2 nachten achter elkaar dat ik te laat kom. 1e keer te laat voor werk omdat ik mijn auto niet kon vinden en mijn vader me ging brengen maar steeds tussenstops maakte overal (zou hij echt nooit doen), 2e keer te laat voor school omdat mijn auto niet harder kon dan 33km per uur en mijn hakken te hoog waren om fadsoenlijk auto te rijden (ik draag geen hakken en zit ook al heel lang niet meer op school) ik zie wel een trend hier 😂 bang te laat te komen en weinig vertrouwen in mijn auto
3 jaar geleden
Ik droomde vd week dat ik bevallen was, zonder dat mn man of vk hierbij aanwezig waren.. toen ik naar mn mannetje keek had hij grote blauwe ogen en prachtig blond haar.. hij leek al 4mnd oud ofzo.
Dus ik toch maar eens de vk gebeld & gezegd dat hij geboren was, maar dat de placenta nog steeds geboren moest worden. Ook had ik hem nog helemaal niet gevoed, omdat hij er nog niet om gevraagd had 🙄 🤷🏼♀️
Gelukkig maar een droom
3 jaar geleden
Ik moest laatst kiezen tussen het doodschieten van mijn man of mijn hond. Heb mijn hond gered. Oeps 🙊
3 jaar geleden
Reactie op lottesnotte
Ik moest laatst kiezen tussen het doodschieten van mijn man of mijn hond. H ...
Oh wauw die is intens!
3 jaar geleden
Reactie op ArankaB
Ik heb meerdere keren gedroomd dat ik de baby kon zien in de buik. Niet dat ...
Haha dat heb ik ook een keer gedroomd, dat ik z’n gezichtje (de contouren) kon zien doordat hij zo naar buiten geduwd was. Ik vond het de meest prachtige baby en toen ineens veranderde het gezicht, kreeg ineens uitgepuilde ogen, heel eng 😅