24 Reacties

4 jaar geleden

Wauw...ik lees dit en ik heb precies hetzelfde

4 jaar geleden

Echt de walgelijkste nachtmerries heb ik😅 maar ze lijken dus zo bizar echt! Ik schrik er soms gewoon van.. ik hoop dat het gauw overgaat

4 jaar geleden

Wat herkenbaar😅 ik heb dit de laatste tijd ook enorm, laatst zat ik midden in een schietpartij, zag mijn man vreemd gaan met de ander terwijl ik hoogzwanger was 🙈 schrok me rot midden in de nacht en heb hem zelfs een klap gegeven en hij schrok zich ook rot en vroeg wat ie gedaan had dus ik uitgelegd, later konden we erom lachen maar op het moment dacht ik echt wat is dit 😱 of opeens over gekke rare monsters dromen die de wereld verwoesten en jij alleen overblijft

4 jaar geleden

Ik droom dus juist de hele tijd dat ik vreemdga en voel me dan super schuldig 🤣

4 jaar geleden

Ik droom dat ik vreemdga met mijn exen. Ook dat mijn partner vreemdgaat. Iedere nacht hetzelfde liedje 😅 en de dromen lijken zo echt dat het gewoon raar voelt als ik wakker word want de dromen gaan maar niet uit mijn hoofd

4 jaar geleden

Ik werd vannacht huilend wakker van een heftige droom. Ik weet niet precies meer waar die over ging, maar dit heb ik echt nog nooit gehad.

4 jaar geleden

Ja hier ook precies het zelfde dat hij vreemd gaat met zijn ex of dat hij ons helemaal laat vallen voor zijn ex 😱

4 jaar geleden

Echt raar he ik heb ook iedere room paniek, chaos, bedrog en verraadt.. 🙄

4 jaar geleden

Jup, brand, inbraak, man die vreemd gaat....afgelopen nacht eindelijk een rustige nacht 😅

4 jaar geleden

Gelukkig ben niet de enigste!!! Ik heb dinsdagnacht gedroomd dat mijn man en van door ging met 2 vrouwen en van Trio's hield🙃🤯🙃🤯 en ik hierdoor ruzie heb gemaakt😂😂

4 jaar geleden

Ooeh die heftige dromen ja! Ik droom steeds over ontvoerd en mishandeld worden en dan opgesloten in een klein hokje met enorme spinnen (waar ik doodsbang voor ben) 😱 vorige zwangerschap precies hetzelfde.. doe mij maar een keer zo'n vreemdgaande man haha

4 jaar geleden

Ik heb nog geen heftige dromen gehad maar die komen nog wel die heb ik in vorige zwangerschappen ook gehad. Vooral dat me vriend vreemdgaat of me kind ontvoert word. Voelt zo echt.

4 jaar geleden

Ik droom ook de meest gekke dingen. Vannacht gedroomd dat m'n moeder geen tijd had om op ons kind te passen omdat ze op de kids van m'n zus en zusje moet passen en ons niet zo belangrijker vind. Ook wel eens gedroomd over een miskraam of dat mijn man mij in de steek laat. Maar ik droom ook minder erge dingen zoals dat mijn loopbaancoach zegt dat ik te dik word en moet gaan sporten. Had de volgende dag een afspraak met de loopbaancoach en mijn personal trainer 🤣.

4 jaar geleden

Ik had gedroomd dat ik een meisje kreeg en uiteindelijk al haar kleding in vuilniszakken deed en de baby tot aan het het hoofdje in een zak 😱 ik schrok wakker met wtf waarom doe ik dat nou 🤣

3 jaar geleden

Ik droom nu 2 nachten achter elkaar dat ik te laat kom. 1e keer te laat voor werk omdat ik mijn auto niet kon vinden en mijn vader me ging brengen maar steeds tussenstops maakte overal (zou hij echt nooit doen), 2e keer te laat voor school omdat mijn auto niet harder kon dan 33km per uur en mijn hakken te hoog waren om fadsoenlijk auto te rijden (ik draag geen hakken en zit ook al heel lang niet meer op school) ik zie wel een trend hier 😂 bang te laat te komen en weinig vertrouwen in mijn auto

3 jaar geleden

Ik heb meerdere keren gedroomd dat ik de baby kon zien in de buik. Niet dat de buik doorzichtig was, maar dat de baby zich gewoon naar buiten duwde, alsof mijn buikwand een dunne vlies was. Ik heb zo zelfs mijn baby gewiegd in mijn armen, terwijl hij nog wel in de buik zat.

3 jaar geleden

Ik droomde vd week dat ik bevallen was, zonder dat mn man of vk hierbij aanwezig waren.. toen ik naar mn mannetje keek had hij grote blauwe ogen en prachtig blond haar.. hij leek al 4mnd oud ofzo. Dus ik toch maar eens de vk gebeld & gezegd dat hij geboren was, maar dat de placenta nog steeds geboren moest worden. Ook had ik hem nog helemaal niet gevoed, omdat hij er nog niet om gevraagd had 🙄 🤷🏼‍♀️ Gelukkig maar een droom

3 jaar geleden

Ik moest laatst kiezen tussen het doodschieten van mijn man of mijn hond. Heb mijn hond gered. Oeps 🙊

3 jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Ik moest laatst kiezen tussen het doodschieten van mijn man of mijn hond. H ...
Oh wauw die is intens!

3 jaar geleden

Reactie op ArankaB

Ik heb meerdere keren gedroomd dat ik de baby kon zien in de buik. Niet dat ...
Haha dat heb ik ook een keer gedroomd, dat ik z’n gezichtje (de contouren) kon zien doordat hij zo naar buiten geduwd was. Ik vond het de meest prachtige baby en toen ineens veranderde het gezicht, kreeg ineens uitgepuilde ogen, heel eng 😅