23 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn naar Turkije geweest hele goeie ervaring wel kijken naar zeker 5 sterren dan is het eten ook echt beter... onze kleine meid was ook 8 maanden wij hebben zelf knijpfruit en groenten potjes meegenomen en snackjes.. vedere fruit en groenten en brood daar gepakt wat we zelf goed er vonden uitzien alles goed gegaan goed

één jaar geleden

Ik ga in September met mijn dochtertje van 8 maanden naar Fuerteventura all inclusive. Schijnt erg mooi en leuk te zijn. Ik neem geen eten mee het buffet schijnt erg goed te zijn.

één jaar geleden

Reactie op Deesjeeee

Wij zijn naar Turkije geweest hele goeie ervaring wel kijken naar zeker 5 s ...
Hebben jullie groente potjes mee genomen in de koffer?

één jaar geleden

Reactie op Moon1981

Ik ga in September met mijn dochtertje van 8 maanden naar Fuerteventura all ...
Spannend! Is ook iets langer vliegen. Hoe ga je het met het eten doen? Daar alles pakken en prakken? En met melk voeding?

één jaar geleden

Hi! Wij gaan over 3 weken naar Curaçao met de kleine man! Heel veel zin in!! Qua eten, wij doen Rapley. Dus overal wel een banaan, kiwi, of stuk groente vandaag te toveren om aan hem te geven. Lekker omelet voor het ontbijt. Dat lijkt me in elk land wel mogelijk toch? Ik denk dat eten juist makkelijk is. Ik zou wel in een appartement zitten waar je zelf kan koken. Dan heb je er iets meer grip op, maar ik denk dat als we uit lunchen gaan en er staat fruit op de menukaart dat ik dat ook rustig voor hem zal bestellen. Verder in het vliegtuig, ik neem wat boterhammen en wat pindakaas/boter mee. Wat maisvingers en ik maak ei muffins met groente. Lekker veel verschillende dingen om op te snacken. Verder borstvoeding. Heel veel plezier en ga er lekker van genieten met elkaar !

één jaar geleden

Oh en ter aanvulling, als je in een all inclusieve zit dan zou ik het gewoon vragen. Of ze een eitje zonder zout willen maken of ergens nog een banaan hebben die je aan je kindje kan geven. Ik ben zelf nog nooit naar een all in geweest, maar je zal vast niet de enige zijn met een baby :)

één jaar geleden

Reactie op xTessa92

Hebben jullie groente potjes mee genomen in de koffer?
Jaa

één jaar geleden

Reactie op xTessa92

Spannend! Is ook iets langer vliegen. Hoe ga je het met het eten doen? Daa ...
Het is 4,5 uur vliegen. Melkpoeder neem ik wel mee. Wij hebben een iets luxere hotel kamer, met aparte slaapkamer en een keukentje. Ik neem mijn staafmixer mee maar ik zal ook wel prakken. Even kijken wat er allemaal mogelijk is daar.

één jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie. Omgeving van allicante. Geen ervaring met all in Verder. Wij hadden alleen voor in het vliegtuig een flesje melk en wat te snacken mee. Verder niks bijzonders. Hebben hier een pak luiers en wat snacks gehaald bij een grotere supermarkt. Geven zelf rapley dus ze krijgt gewoon wat wij ook eten (altijd wel iets van salade wat ze mag hebben), fruit en brood kun je overal wel kopen en makkelijk geven (eventueel ook gewoon geprakt). Maar ze hebben hier de wereld aan met name fruit potjes en toetjes voor baby's. Zelfs van gerber groot assortiment, dat vind ik in nl maar mondjesmaat. Zou dus vooral als je naar Spanje gaat niet te veel meenemen. Alleen kunstvoeding eventueel, al is ook dat van de bekende merken wel te krijgen.

één jaar geleden

Vraag het even van te voren. Wij hadden in Griekenland een hotel die een hele kinder afdeling had bij het buffet

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Hi! Wij gaan over 3 weken naar Curaçao met de kleine man! Heel veel zin in! ...
Misschien idd niet te moeilijk denken 🙃 Mag je zulke dingen mee nemen in het vliegtuig? Flesje of fruit hapje of boterham?

één jaar geleden

Reactie op Moon1981

Het is 4,5 uur vliegen. Melkpoeder neem ik wel mee. Wij hebben een iets lux ...
Veel plezier 🌞

één jaar geleden

Reactie op Col22

Wij zijn nu op vakantie. Omgeving van allicante. Geen ervaring met all in V ...
Fijn om te weten. Ga idd niet te veel mee nemen.

één jaar geleden

Reactie op xTessa92

Misschien idd niet te moeilijk denken 🙃 Mag je zulke dingen mee nemen in ...
Mijn ervaring, hoe relaxter je erin gaat, hoe makkelijker het gaat! En ja hoor! Je mag alles voor je baby mee aan boord nemen!! Ook voor jezelf overigens. Ik houd niet zo van vliegtuig eten (lees: geen zin m’n vakantie als een opgeblazen oliebol te beginnen), dus ik neem altijd zelfgemaakte granola en yoghurt, bananenbrood etc mee. Dus voor m’n zoontje zat ik te denken: - boterhammen - beetje boter in een bakje - pindakaas in een bakje, - avocado - mais vingers - banaan - omelet met groente erdoor Dan kan je in t vliegtuig zelf een bordje vragen en het in de gewenste grootte snijden of je broodje smeren. Kanttekening, wij prakken dus niks. Maar als je wilt prakken, dan gewoon een bakje meenemen. Of bij je hotel dingetjes koken en prakken, of vragen aan t restaurant of ze bv zoete aardappel en broccoli willen stomen voor je. Mijn ervaring is dat de meeste hotels echt suuuuper welwillend zijn om te helpen als je met een baby bent! En lekker genieten !!!! ♥️

één jaar geleden

Wij zijn naar Mallorca geweest! Was echt fantastisch. All inclusive gedaan. Top vakantie, en ook het vliegen. Zou het zo weer doen!

één jaar geleden

Reactie op esmee_23

Wij zijn naar Mallorca geweest! Was echt fantastisch. All inclusive gedaan. ...
Hoe hebben jullie dat gedaan? Met eten enzo? En flesjes?

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Mijn ervaring, hoe relaxter je erin gaat, hoe makkelijker het gaat! En ja ...
Dat is zeker zo. Gelukkig hebben wij een makkelijk kindje. Dus komt vast goed! Bedankt voor de tips!

één jaar geleden

Reactie op xTessa92

Hoe hebben jullie dat gedaan? Met eten enzo? En flesjes?
Elke ochtend bij het ontbijt mijn thermosfles laten vullen met heet water voor haar flesjes, ook vulde ik bij het ontbijt haar broodtrommeltje met een broodje. Er lag ook vers fruit, en yoghurt!! Ik had ook bij Kruidvat knijpfruitjes gehaald. 😊 Ging perfect!

één jaar geleden

Reactie op esmee_23

Elke ochtend bij het ontbijt mijn thermosfles laten vullen met heet water v ...
Goed idee idd om een broodtrommel mee te nemen. Had jij ook kunstvoeding mee genomen?

één jaar geleden

Reactie op xTessa92

Goed idee idd om een broodtrommel mee te nemen. Had jij ook kunstvoeding m ...
Ja!! Had ik meegenomen. 😊