13 Reacties

één jaar geleden

Dit was bij mij toen de baby heel klein was, maar toen heb ik het zelf gedaan voor een langere tijd en zelf een manier gevonden. Dacht aan het begin dat het me nooit zou lukken, maar blijven volhouden!! Nu valt ze het liefst bij mij in slaap en het allersnelst

één jaar geleden

Jup, dit heeft bij ons zoontje jaren geleden een hele tijd geduurd dat hij alleen maar mij wou en m'n man niks kon. Toen ik aan het einde van de tweede zwangerschap kwam, kon ik hem niet meer in zijn ledikant leggen en toen snapte die het ineens. Nu bij ons dochtertje maken we die fout niet nog eens om toe te geven, we wisselen echt af en nu moet zij ook wel aangezien enkel avonddiensten werk.

één jaar geleden

Niet helemaal wat ts bedoeld denk ik maar ik herken wel wat. Mijn dochter valt in bed vaak goed in slaap. Maar wanneer ze overstuur is of we willen dat ze in de wagen of bij ons op schoot slaapt lukt dat niet. Alleen bij mijn zus, daar kan ze heerlijk tegen haar borst aan in slaap vallen. Duurt soms maar 2 minuten. Wanneer ik me inspan is mijn hartslag meteen torenhoog, ik ben ook heel chaotisch. Mijn zus is enorm zacht, rustig en georganiseerd. Ik zie aan mijn dochter dat ze compleet ontspant wanneer mijn zus haar knuffelt. Bij mij wurmt ze zich uit mijn armen. Ik ben nu aan het oefenen, om eerst heel relaxed te zijn voor ik haar op til. En afgelopen weekend, heeft ze heel fijn mij mij gelegen. Slapen lukte nog niet, dat moet dan maar in bed.

één jaar geleden

Reactie op AVAS

Dit was bij mij toen de baby heel klein was, maar toen heb ik het zelf geda ...
Hartelijk bedankt voor je reactie. Ben benieuwd hoe we dit doorbreken.

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Jup, dit heeft bij ons zoontje jaren geleden een hele tijd geduurd dat hij ...
Heb je een idee waardoor dat dan kwam? Het is wel verleidelijk dat m'n man hem zo veel mogelijk weglegt, nu hij vanaf morgen vakantie heeft. Maar ik begrijp ook dat we moeten blijven afwisselen. Oververmoeide kleine wil je ook niet, dus even een balans vinden en hopen dat het doorbroken wordt en een 'fase' is. Het is wel energie vretend op dagen dat je alleen bent. Qua spelen en eten enz alles heel goed en blij!

één jaar geleden

Reactie op Fghj

Niet helemaal wat ts bedoeld denk ik maar ik herken wel wat. Mijn dochter ...
Wat goed van je! Ik weet dat gevoel daar bij komt, vaker gehoord en gelezen. Ik probeer ook altijd rustig te beginnen en positief te denken weer.. Maar als het dan WEER niet lukt, zakt de moed in je schoenen...

één jaar geleden

Reactie op DecRem

Heb je een idee waardoor dat dan kwam? Het is wel verleidelijk dat m'n man ...
Volgens mij zijn ze dan rond die leeftijd eenkennig en hebben ze verlatingsangst.

één jaar geleden

Reactie op DecRem

Hartelijk bedankt voor je reactie. Ben benieuwd hoe we dit doorbreken.
Hoe maak je nu je baby in slaap? Je kan me een pb sturen als je wil

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Volgens mij zijn ze dan rond die leeftijd eenkennig en hebben ze verlatings ...
Zou best kunnen. Terwijl het verder gezellig is overdag en eten goed gaat. Misschien mist hij z'n vader bij het naar bed brengen? Of heeft mogelijk momenteel voorkeur.. of graag bij mama zijn. Geen idee..

één jaar geleden

Reactie op AVAS

Hoe maak je nu je baby in slaap? Je kan me een pb sturen als je wil
Wisselend.. met meer hulp, even bij mij (lukt niet altijd) en anders niet.. en later opnieuw proberen

één jaar geleden

Jep.. ik denk dat partner veel rustiger in zn doen en laten is dan mijn gehaaste en chaotische karakter.

één jaar geleden

Reactie op Elske1990x

Jep.. ik denk dat partner veel rustiger in zn doen en laten is dan mijn geh ...
Wat doen jullie er aan/er mee?

één jaar geleden

Reactie op DecRem

Wat doen jullie er aan/er mee?
Ehm. Goeie vraag. Ik blijf haar wel elke x naar bed brengen, al is t verleidelijk om mn vriend dit te laten doen want dan gaat het sneller. Ik probeer wel rustiger te zijn in mn doen en laten en het de tijd te geven..., maar lukt me niet altijd.. Wel vraag k mn vriend om tips..