16 Reacties

één jaar geleden

Onze baby heeft hier ook last van maar slaapt nu in de perfect noggin, zie ook de fb pagina The noggin doctor met vrouwen die hetzelfde hebben bij hun kindjes en ook de perfect noggin hebben aangeschaft. Binnen een aantal weken daarin slapen is het hoofdje weer mooi rond. Ik zie na 2 weken (eerste week alleen slaapjes overdag om te wennen, tweede week ook snachts) zeker al verbetering. Het ziet er mild uit dus ik zou deze zeker aanschaffen. Je kunt op die fb pagina ook om advies vragen.

één jaar geleden

Oké, bedankt ik ga hier iets mee doen 😊 nu vraag ik mij wel af of het nog uit zichzelf goed kan herstellen aangezien ons zoontje nu wel goed van rechts naar links draait en andersom met zijn hoofdje.

één jaar geleden

Reactie op Charmilaivo

Oké, bedankt ik ga hier iets mee doen 😊 nu vraag ik mij wel af of het nog ...
Ja dat is geen probleem, zolang hij niet omrolt in zijn slaap kun je deze gewoon gebruiken, daarna alleen onder toezicht.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ook de rechter kant. We lopen al sinds die 4 weken was bij de fysio. Er begint een bolling in te komen onderin maar ik vind het nog steeds erg plat en ben bang dat het niet meer goed komt. De fysio zegt dat het nog weg goed gaat komen en sws bol zal worden.

één jaar geleden

Dit is hem

één jaar geleden

Reactie op Charmilaivo

Oké, bedankt ik ga hier iets mee doen 😊 nu vraag ik mij wel af of het nog ...
Wat ik heb gehoord is dat het vaak wel wegtrekt op het moment dat je kindje meer gaat zitten en/of meer op de buik ligt. Hier ook een afplatting met een voorkeur naar links. Doen zoveel mogelijk om haar zoveel mogelijk naar rechts te laten kijken, maar kan ook niet altijd.

één jaar geleden

Reactie op Kela99

Hier precies hetzelfde. Ook de rechter kant. We lopen al sinds die 4 weken ...
Oh ja precies, bij ons zegt de fysiotherapeut hetzelfde. Ik hoop dat het inderdaad goed komt het is ook geen gezicht he... ons zoontje was om eigenwijs om elke keer toch op zijn rechterkant te gaan liggen. Gelukkig zien wij hier al een kleine verbetering momenteel.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Wat ik heb gehoord is dat het vaak wel wegtrekt op het moment dat je kindje ...
Ja dat is ook wat we nu hopen. Hij begint al meer naar links te kijken liggend en kan al redelijk goed en langer op zijn buik liggen met zijn hoofdje goed omhoog ook.

één jaar geleden

Bij deze foto kun je het nog beter zien, het is echt de rechterkant wat plat geworden is.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft het ook en de fysio raadde dit kussen aan om eerst te proberen. Nu draait hij overdag ook al veel meer naar rechts ipv links

één jaar geleden

Reactie op Babetxo

Mijn zoontje heeft het ook en de fysio raadde dit kussen aan om eerst te pr ...
Ja dat kussen hebben wij inderdaad ook, maar meneer wurmt zich gewoon plat er tussen en kon daardoor alsnog op zijn rechter kant liggen met zijn hoofdje. Zo eigenwijs 😅

één jaar geleden

Hee! Hier een knulletje met voorkeur. Hij ligt het liefste op zijn rechterkant. Dus ook zijn hoofdje is scheef. We zijn ook al bezig vanaf week 5/6 met de kinderfysio. Maar je ziet het nog wel duidelijk vind ik. Je ziet vooral scheefstand van zijn oortjes.

één jaar geleden

Mijn dochter had dit ook maar echt extreem doordat zij echt heftig klem zat in mijn bekken. Wij hadden ook fysio en oefeningen maar hielp niks. We zijn 3x bij de osteopaat geweest en het is helemaal weg! 😇 wellicht kan je dat nog is proberen?

één jaar geleden

Ik heb een vraagje voor degene bij wie de baby een voorkeurshouding had. Heeft de baby nu nog een verschil in de stand van de oren? Dus het ene oortje verder naar achteren dan het andere?

één jaar geleden

Reactie op Charmilaivo

Ja dat kussen hebben wij inderdaad ook, maar meneer wurmt zich gewoon plat ...
Die van mij ook! Maar moet zeggen doordat hij er op begint word het wel al beter ☺️

één jaar geleden

Reactie op Momtobe001

Mijn dochter had dit ook maar echt extreem doordat zij echt heftig klem zat ...
Wat goed dat je baat bij de osteopaat had.Nu vraag ik mij af hoe heeft de osteopaat het kunnen verhelpen?