17 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de youha echt top vind ik zelf persoonlijk !

3 jaar geleden

Ik volg even want twijfel ook!

3 jaar geleden

Ik heb ook de youha en heel blij mee!

3 jaar geleden

Ik heb ook de Youha, heel blij mee!

3 jaar geleden

Welke youha hebben jullie?

3 jaar geleden

Reactie op mirnaws

Welke youha hebben jullie?
Gen 1 dubbele

3 jaar geleden

Youha, mocht je belang hebben.. heb nog een nieuwe liggen

3 jaar geleden

Ik heb ook de youha dubbele, maar hangt wel echt van je borst grootte af. (Denk ik) Ik heb grote borsten en op een of andere manier pompt ie dan niet veel uit mijn borsten vandaan. Het is heerlijk om je handen vrij te hebben en ook even te kolven, maar dan kolf ik 40ml per borst met een halfuur. Terwijl ik met mijn Philips avent per borst 100ml pomp in 10 min. Groot verschil dus.. (heb de youha op de hardste/zwaarste stand staan)

3 jaar geleden

10 min per borst niet beide borsten in 10 min hoor! 🙈

3 jaar geleden

Ik heb vulpes! Ben erg tevreden. Handen vrij en kolft goed!

3 jaar geleden

Reactie op Quiyrine

Ik heb vulpes! Ben erg tevreden. Handen vrij en kolft goed!
Welke variant heb je?

3 jaar geleden

Ik heb de vulpes. Op zich prima kracht en doet zijn werk maar het komt ontzettend precies hoe je hem op je borst zet en schoonmaken is best een gedoe. Draadloos klinkt heel handig maar puntje bij paaltje pak ik liever mijn ouderwetse kolf (avent enkelzijdig). Gaat veel sneller en beter. Voor onderweg neem ik de vulpes mee. Kolven op het werk doe ik toch nog gewoon met draadjes 😆.

3 jaar geleden

Ik heb de Vulpes. Heerlijk dat ie draadloos is, en hij heeft voldoende kracht. Ik had de hoop voordat ik hem kocht dat ik er misschien mee kon kolven tijdens werk (online meetings bijvoorbeeld), maar daar maakt de kolf te veel geluid voor. Ook zitten er felle lampjes op die door je shirt heenkomen, en is de Vulpes best groot van formaat. Dus als je onopvallend wil kolven zou ik niet voor de Vulpes gaan, maar verder bevalt hij goed en is de prijs ook een stuk vriendelijker dan bijvoorbeeld de Elvie.

3 jaar geleden

Ik heb de elvie stride. Ik vind hem ideaal! Makkelijk schoonmaken, kolft krachtig, en je hangt het apparaatje aan je broek. Super chill!

3 jaar geleden

Reactie op tessa13696

Ik heb de elvie stride. Ik vind hem ideaal! Makkelijk schoonmaken, kolft kr ...
Hij is inderdaad ideaal! Echt de beste aankoop ooit. Heb ook de youha ins2 gehad die was niet fijn.

3 jaar geleden

Voor iedereen is een andere kolf weer prettig... Iedere tepel is anders en het is echt zoeken met welke kolf jij het beste kolf. Ik hoop daarom binnenkort ook een kolfconsult te gaan doen. Daar kan ik kijken welk type borstschild het beste bij mij past je hebt ze namelijk in hoek van 105 en 130 graden volgens mij en ook 3D borstschilden. Dit geld ook voor een hands free kolf. De ene kolf loopt ronder als de ander. Ik kolf met mijn hands free die platter loopt minder goed als met mijn borstschild van medela.