17 Reacties

10 maanden geleden

Hier is ook 15graden ongeveer en romper met lange mouwen, pyjama en slaapzak 3tog en een deken maar dat deken doet hij uit zichzelf af in de nacht

10 maanden geleden

Kamertje is gemiddeld tussen de 15° en 17°. Overdag raam open, tenzij ze slaapt. Mouwloze romper, pyjama en winterslaapzak. Ligt onder een lakentje en een dekentje, altijd lekkere temperatuur heeft ze. Ik vind zelf dat ze al best veel aan heeft, 2x dunne lange mouw en dan nog een winterslaapzak.

10 maanden geleden

Hier 16/17 graden ongeveer, lange mouwen romper, lange mouwen pyjama en broekje en slaapzak 3tog en een deken, maar die trapt ze meestal weg in de nacht.

10 maanden geleden

Hier romper lange mouw, pyjama, winterslaapzak van 3 tog. Slaapkamer volgens de babyfoon tussen de 16 en 19 graden. Vaak is het dan werkelijk nog iets kouder. Als het 16 graden is zetten we de verwarming wel een beetje aan. Een dekentje vind ik een beetje eng met die draaitol van ons haha.

10 maanden geleden

Bij ons ongeveer 17-18 graden met verwarming zachtjes aan. Tot gistere n in romper en slaapzak 2,5 tog (puckababy). Vanavond wel een dun wollen pyamaatje aangedaan. Deken durf ik ook echt niet, ze is heel beweeglijk. 'S avonds zijn haar handjes erg warm (heet zelfs), in de ochtend lauwwarm.

10 maanden geleden

Oh ja, bij schoonouders stoken ze het altijd erg warm, bang dat baby het koud heeft. Daar ligt ze altijd met vuurrode wangen in bed. Ik heb vaak gezegd dat dat echt niet hoeft, maar zij hebben het snel koud...(ik zit daar altijd in een t-shirtje).

10 maanden geleden

Romper lange mouw, pyjama en slaapzak 3 TOG. Kamer is rond de 19 graden

10 maanden geleden

Slaapzak 2.5 TOG (puckababy), romper lange mouw en broekje waar voetjes aan zitten. Zijn speciale krabpakjes voor haar eczeem, niet heel dik. Ze heeft het nog prima warm. Wel altijd koude handjes. Temperatuur is daar nu 15 graden. Als de temperatuur nog lager wordt ga ik zeker het winterdeel over de slaapzak doen en eventueel iets over het krabpakje heen. Bijvoorbeeld een wollen truitje. Geen dekens, ze draait alle mogelijke kanten op. Oh, we gebruiken overigens ook een wollen onderdeken op haar matras.

10 maanden geleden

Precies hetzelfde als bij jou. 15 graden op de kamer, romper met lange mouwen, pyjama en een slaapzak met 3 tog. Ik heb ook af en toe getwijfeld, maar haar nekje voelt altijd prima en ze slaapt lekker door dus het zal wel goed zijn! Je zou 's morgens een keer haar temperatuur kunnen meten. Als die tussen de 36,5 en 37,5 is dan zou ik me niet meer druk maken.

10 maanden geleden

Hier ook 15 graden. Een romper met lange mouwen, pyjama met lange mouwen, sokjes en een 2,5/3 tog slaapzak. Ze werd ‘‘s nachts steeds wakker tussen 4 en 6. Ik hoorde dat dat het koudste moment van de nacht is, dus we hebben nu sinds 3 nachten een katoenen deken over en nu slaapt ze een stuk rustiger en voelt ze gewoon lekker warm. Ik denk dat elk kindje hierin anders is. Bij de prenatal zeiden ze dat bij 15 graden een winterslaapzak met pyjama en romper meer dan genoeg moet zijn. Wij hebben gewoon een koukleum

10 maanden geleden

Hier 16-18 graden ongeveer. Ze slaapt in haar pyjama met korte romper eronder en een slaapzak (tog 3). Daaroverheen heeft ze een Fedde en Kees lakentje. Alleen ligt ze 9 van de 10 keer boven het dekentje. Ze voelt altijd lekker warm aan

10 maanden geleden

Hier 14 of 15 graden. Lange mouwen romper en warme slaapzak 2,5 of 3 tog. Soms een broekje erbij.

10 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde al bij jou temp ligt rond de 16 graden op haar kamer denk ik, ik doe nu wel ook sokjes aan en dan als ze wakker word voelt ze precies goed

10 maanden geleden

Hier rond de 15 graden. Romper lange mouwen en slaapzak met lange mouwen 3 tog. Ook pyjama broekje aan. Hij voelt altijd lekker warm aan. 😊

10 maanden geleden

Alhoewel ik altijd twijfels heb bij de temperatuur van de babyfoon, is dit altijd 17 graden. Mijn zoon heeft een romper lange mouw, sokjes en een pyjamabroek aan in een 2,5 TOG slaapzak

10 maanden geleden

Hier ook een kleintje in een romper met lange of korte mouwen, een pyjama en een winterslaapzak. Hoor ook wel iets over lakentjes in mijn omgeving maar aangezien onze zoon alle kanten opkruipt is dat niet echt handig lijkt mij😂

10 maanden geleden

Als ze gewoon goed slaapt, heeft ze het niet koud lijkt me. Het ene kind heeft het kouder dan de andere. Bij ons is het 16 a 17 graden. Ze heeft een korte mouw romper aan met lange pyjama en een winterslaapzak. Als ze het koud heeft wordt ze wakker. Dat deed ze in een vakantiehuis nog wel eens...