10 Reacties

één jaar geleden

Ons kindje slaapt van 10 tot 11 maak haar na uurtje wakker en smiddags gaat ze rond 1 na bed tot 3 a 4 ligt eraan hoe moe ze is

één jaar geleden

Ik maak hem nooit wakker dus het is altijd een verrassing. Soms slaapt hij tot 7 of 8 en soms tot 9 of 10. We willen wel graag iets meer ritme erin gaan brengen.

één jaar geleden

Wij laten haar altijd slapen tot ze vanzelf wakker wordt. Ze heeft nu nog twee dutjes en die duren elk anderhalf uurtje.

één jaar geleden

Ezra doet geen ochtend dutje😅 hij slaapt tot 9/10 en dan rond 3 een uurtje en dan savonds pas weer

één jaar geleden

Wakker maken? Wat is dat? Haha, hier slaapt hij 3 keer 30 minuten op een dag 😅

één jaar geleden

Ik maak mijn dochter niet wakker, tenzij we weg moeten. Sochtends slaapt ze vaak beter (1,5 a 2 uur) dan smiddags (1 a 1,5 uur). Geen probleem voor haar, ze houdt het smiddags goed vol en is dan ook goed moe als ze savonds erin gaat, waardoor ze snachts nu ook steeds beter doorslaapt. Waarom wil je dat je zoontje smiddags beter slaapt? Het kan ook gewoon zijn slaapritme zijn! Of heeft hij er last van?

één jaar geleden

Ik laat mijn zoon altijd slapen, als we dat niet doen hebben we een huilend kind. Maken hem alleen wakker als het echt moet. Maarja elk kind is natuurlijk anders. 😊

één jaar geleden

Sinds kort maak in mn zoontje wakker na 45 min. Hij pakt nu een heerlijk middagdutje en gaat op een oke tijd naar bed in de avond. En hij slaapt nu s nachts een stuk beter! Voelde wat onnatuurlijk hem wakker te maken in de ochtend maar hij kan 's ochtends echt lang slapen! Hij haalt dan soort van zn nacht in. Ochtenddutje gaat er ook als eerste af zag ik dus daarom maak ik m wakker ;)

één jaar geleden

Ik laat mijn dochter slapen. Wij volgen ook haar behoeftes, de ene dag is ze om 10 uur moe en de andere dag om 11 uur. Ze gaat ook niet om dezelfde tijd naar bed in de avond, maar als wij signalen zien dat ze moe is. Soms doet ze 2 dutjes en soms 3, het ligt eraan hoe moe ze is.