24 Reacties

één jaar geleden

Misschien slaapt hij teveel overdag? Hoeveel dutjes en hoelang?

één jaar geleden

Reactie op Melaniejochem

Misschien slaapt hij teveel overdag? Hoeveel dutjes en hoelang?
Sorry, had ik er niet bij gezet, maar dat is het zeker niet. Hij slaapt 3x een half uur. Ook die zijn namelijk ineens van 2x 1.5 uur naar 3x een half uur gegaan...

één jaar geleden

Hier ook soms midden in de nacht weer wakker (bijna 10 maanden). Als het zo een nacht is dan nemen we haar in bed. Dat bespaard veel huilen en hebben we allemaal een goede nachtrust. De nachten zijn hier een beetje om en om..vannacht sliep ze gewoon weer tot half 7

één jaar geleden

Heb je geprobeerd melk te geven? Misschien heeft die honger en slaapt die daarna verder, bij mijn meisje werkt dat wel namelijk, als ze daarna opstaat wil ze vaak geen melk meer, of klein beetje, hierom geef ik haar dan haar fruithapje

één jaar geleden

Reactie op Boukje88

Hier ook soms midden in de nacht weer wakker (bijna 10 maanden). Als het zo ...
Dit heeft idd even gewerkt, maar werkt ook niet meer helaas..

één jaar geleden

Reactie op Duna

Heb je geprobeerd melk te geven? Misschien heeft die honger en slaapt die d ...
Fles krijgt hij dan sowieso. Die gaat ook helemaal leeg

één jaar geleden

Heel misschien is het zo dat zijn dag-nachtritme een beetje overhoop ligt. In de ochtend gaan wandelen bij daglicht kan daarbij helpen. Verder inderdaad teveel slapen overdag of tandjes. Succes hoor

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Heel misschien is het zo dat zijn dag-nachtritme een beetje overhoop ligt. ...
Ja tandjes zou kunnen, maar die zijn nu wel redelijk door. Teveel slapen overdag is het niet, dat weet ik zeker... juist dat is ook te weinig op 't moment. Wandelen doen we idd lekker veel 's ochtends, net als fietsen. Het is alleen zo laat licht tegenwoordig. Zeker als hij om 4 uur al wakker is 😁 Bedankt voor 't meedenken

één jaar geleden

Kan het zijn dat hij het koud heeft? De nachten worden nu weer kouder en daar had de mijne ook last van. Dus nu teddy gedeelte van puckababy aan met een romper korte mouw en hij slaapt weer tot 6:30

één jaar geleden

Hier was het ook kou! Nu een lange mouwen romper aan en winterslaapzak en ze slaapt nu tot 06:30 weer ongveer

één jaar geleden

Reactie op Kimx512

Sorry, had ik er niet bij gezet, maar dat is het zeker niet. Hij slaapt 3x ...
Wij hebben dit precies zo 🙈 afgelopen week echt gedacht dat het de 9 maanden slaapregressie zou zijn. Nu werd ik vanmorgen geappt door de opvang dat ons meisje koorts heeft. Wat blijkt… haar kiezen komen door. Zetpil erin en in bed. Misschien is het een combinatie van van alles maar hier valt alles ineens op z’n plek.

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Kan het zijn dat hij het koud heeft? De nachten worden nu weer kouder en da ...
Hebben we ook naar gekeken inderdaad, maar is eigenlijk heel de nacht warm, ook om 4 uur als hij wakker word

één jaar geleden

Reactie op CRLS2010

Wij hebben dit precies zo 🙈 afgelopen week echt gedacht dat het de 9 maand ...
Toch blij dat we niet de enige zijn. Misschien zijn het idd wel kiezen ofzo? Z'n voortanden zijn in ieder geval door nu, dus dat kan het niet meer zijn 😅

één jaar geleden

Mag ik vragen hoe laat zijn laatste slaapje is?

één jaar geleden

Mag ik vragen hoe laat zijn laatste slaapje is?
Ja tuurlijk, op dit moment (omdat hij elke keer maar een half uur slaapt) is zijn laatste slaapje om 16.00 uur. Dan 16.30 wakker en ongeveer om 19.00 naar bed.

één jaar geleden

Reactie op Kimx512

Ja tuurlijk, op dit moment (omdat hij elke keer maar een half uur slaapt) i ...
En is hij dan ook echt moe? Ik vraag dit omdat mijn zoontje 4 uur kan volhouden tot hij in de avond naar bed gaat, ook als hij niet goed heeft geslapen. Maar ik denk dat het gewoon een fase is waar je doorheen moet. Wij hadden de laatste 2 weken ook dramaaaa met slapen. Hij slaapt in de nacht 10 uur. Dus als hij om half 7 gaat slapen betekend het half 5 klaar wakker helaas. Vandaar mn vraag, maar ik denk een fase. Succes! 😊

één jaar geleden

En is hij dan ook echt moe? Ik vraag dit omdat mijn zoontje 4 uur kan volho ...
Ja hij is echt op, niks is dan goed, alleen maar in z'n ogen aan het wrijven enzo.. maar misschien toch een latere bedtijd proberen dan ofzo? Vind het zo lastig!😅

één jaar geleden

Reactie op Kimx512

Ja hij is echt op, niks is dan goed, alleen maar in z'n ogen aan het wrijve ...
Nee, dat is dan wel echt moe hoor! Hier wrijft hij af en toe in zn oogjes. Maar als hij continue dat doet lekker naar bed brengen. Fases zijn mega zwaar, komt uiteindelijk wel goed, al denk je nu van niet. 😅

één jaar geleden

Nee, dat is dan wel echt moe hoor! Hier wrijft hij af en toe in zn oogjes. ...
Ja dat bedenk ik me ook steeds😅 maar 4 uur is me toch net te vroeg hahaha. Ik hoop dat deze fase snel weer anders wordt😁

één jaar geleden

Hoe oud is jullie zoontje? Hier was het ook 1 1/2 week tussen 04.00/05.00 wakker (wel heel vrolijk) en ging alleen maar slapen met een flesje. Dit doet ze echt alleen als ze in een sprong zit want nu gaat het gelukkig wel weer wat beter 😀