7 Reacties

één jaar geleden

Bij me oudste vanaf dat ze 1 jaar is maar bij de jongste ga dat ook pas vanaf dan doen

één jaar geleden

Hoi hoi, ik ben langzaam aan het overgaan naar gewone melk ze is van 23-11 geef om de dag een flesje gewone melk en ga dit ga ik langzaam uitbreiden.

één jaar geleden

Reactie op Cil

Hoi hoi, ik ben langzaam aan het overgaan naar gewone melk ze is van 23-11 ...
Geef je dan opvolg melk10-12 maanden? Erbij?

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Geef je dan opvolg melk10-12 maanden? Erbij?
Ik geef sochtends en savond een fles met opvolg melk nummer 2. Wij hebben die van hipp. En dan smiddags gewone melk maak ik even warm in de fles. Ik meng het niet ze vond het meteen lekker

één jaar geleden

Oké dit is echt een serieuze vraag. Ik heb me er nog niet goed in verdiept namelijk, maar is het ook gewoon oké om poedermelk te blijven geven? Hier zitten toch ook nog veel meer vitamines/ijzer etc. In? Of heeft het echt een reden dat je perse normale koemelk moet geven? Ben echt oprecht geïnteresseerd hoor. M’n zoontje van 2 krijgt namelijk normale melk op een dag of in z’n pap, maar standaard ritueel is hier (word hij rustig en slaapt hij snel) nog opvolg melk nummer 2 van 150 ml Ik ben heel benieuwd 😊

één jaar geleden

Ze zeggen vanaf 12 maand gewone melk, maar 11 snap ik ook. Wij gaan met 11.5 maand poedermelk vervangen door gewone melk. En als het naar meerdere pogingen niet gaat, krijgt hij gewoon poedermelk ;). Tip: luister naar je moeder gevoel, deze is het beste. CB is hierin een beetje een richtlijn. Als hij of zij bv 14 maand is dat hij of zij over gaat naar gewone melk, ook prima lijkt me ;)

één jaar geleden

Ik ben wel met nummer 3 nutrilion begonnen vanaf vandaag..