6 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee

3 jaar geleden

Wij zijn met een camperbusje naar zuid Frankrijk gereden en hebben wilde gekampeerd toen onze dochter vijf maanden was. Ging heel goed! Toen ze zes maanden was zijn we naar Griekenland gevlogen en dat ging ook hartstikke goed. Toen ze tien maanden was zijn we met het vliegtuig naar Kaapverdi毛 gegaan (Santo Antao). Prachtig eiland en het vliegen ging goed maar wat wel onhandig was was dat ze toen vaccinaties moest waar ze veel last van had, dat ze al hapjes had waardoor we allerlei ingevroren potjes mee hadden die daar ook weer ergens in de vriezer moesten en opgewarmd moesten worden en dat ze al vaste slaaptijden had waardoor wij veel minder flexibel waren. Ik denk dus dat rond zes maanden prima kan en dat al jullie plannen leuk zijn, waarbij je dus bij Azi毛 wel rekening moet houden met dat hij extra vaccinaties nodig heeft. Wij hebben nu een meisje van bijna twee en een baby van negen weken en heb ook z贸 veel zin in vakantie, maar vind het nu een veel grotere uitdaging omdat onze dochter veel meer nodig heeft qua vermaak.

3 jaar geleden

Wij hebben net geboekt om naar Japan te gaan als ons zoontje 4.5 maand oud is. Onze logica is hoe eerder, hoe makkelijker omdat hij nu nog veel slaapt, borstvoeding krijgt, niet een super vast ritme heeft, en nog in een bassinet/hangbedje in het vliegtuig mag. Maar ik zie stiekem wel op tegen de lange vlucht en de jetlag 馃槄 Dus camperreis lijkt me wellicht wel makkelijker!

3 jaar geleden

Reactie op Kroos13

Wij hebben net geboekt om naar Japan te gaan als ons zoontje 4.5 maand oud ...
Precies dat! En het tijdsverschil hebben die kleintjes nog niet zo鈥檔 last van hoor! En jullie hebben vakantie 馃槑

3 jaar geleden

Wij gaan naar Cura莽ao als om zoontje 3 maanden en 3 weken is voor bijna 2 weken! Heel benieuwd naar hoe het gaat, maar ook heel veel zin in!

3 jaar geleden

Reactie op Kroos13

Wij hebben net geboekt om naar Japan te gaan als ons zoontje 4.5 maand oud ...
Zo tof!