17 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben naar fase 2 met DR Brown gegaan toen ik Johannesbroodpitmeel ging toevoegen aan mijn voeding.. daardoor werd het dikker en kwam het niet door de fase 1 heen. Anders denk ik dat je het beste naar jouw kindje kan kijken. Als die het goed doet met de fase 1 en niet te lang over zijn voedingen gaat doen zie ik geen reden om te veranderen. Reden is vaak dat het kindje meer voeding krijgt en dan een groter speentje nodig heeft omdat het anders te zwaar word om de fles leeg te krijgen maar daar heeft jouw kindje geen last van als ik het zo lees. Ik zou dus lekker op de fase 1 blijven want qua vorm etc is er geen verschil!
3 jaar geleden
Mijn zoontje is ook 3 maanden maar zit nog op speentje 0馃き van avent. Hij drinkt anders zo gulzig.
3 jaar geleden
Ik heb toevallig vandaag voor het eerst de fase 2 speen gebruikt. Van de Brown. M'n dochter is 3 maanden en deed behoorlijk lang over de fles met fase 1. Voornamelijk omdat ze aan het eind heel erg veel met haar hoofd gaat draaien. Ze heeft spruw dus dat zal vast meespelen. Met de fase 2 speen heeft ze haar fles inderdaad in zo'n 10 minuten op, maar ze lijkt daar geen last van te hebben. Ze verslikt zich niet. Waarom zou het niet goed zijn als ze zo snel drinkt? Krijgt ze daar last van ofzo?
3 jaar geleden
10 min is iets te snel. Maar die van ons doet hetzelfde en heeft al sinds week 6 speen 2. Speen 1 ging ie van krijsen omdat ie geen geduld had. En op speen 2 heeft ie zijn fles tussen 10-15 min leeg, maar is wel een happy baby, dus ook al is het te snel, een gelukkig kind vind ik belangrijker. Hij drinkt wel 7 flessen per dag a 120cc
3 jaar geleden
Reactie op iiiertje
Onze zoon heeft verborgen reflux. Dus ik ben bang dat dat erger wordt als d ...
Bij ons ook verborgen reflux...en voor de zuigbehoefte is langer drinken ook beter
3 jaar geleden
Ons zoontje is nooit overgestapt naar een grotere speen. Hij is nu 2 en drinkt soms nog uit de maat 1 speen van dr Brown. Maar hier drinken ze allebei ook redelijk snel. Dus dan is er geen reden om over te stappen.
3 jaar geleden
Wij zijn vandaag overgegaan naar de fase 2 speen van de brede dr brown fles omdat ze heel erg aan het vechten was met de fase 1 speen ( meeste tijd krijgt ze de borst en dat gaat heel erg snel) morgen eerste dagje gastouder / oma en we toch willen dat ze wel nog iets drinkt
3 jaar geleden
Reactie op Kim Middelkoop
Wij zijn vandaag overgegaan naar de fase 2 speen van de brede dr brown fles ...
Ze drinkt nu wel beter
3 jaar geleden
Reactie op C hantal
Er stond 2 jaar, vandaar m'n vraag haha.
Haha ja hij drinkt ook alles uit een beker of glas.. maar soms krijgt ie 鈥榮 avonds nog een flesje melk. Gewoon uit een pak melk. Dan ligt hij lekker op de bank met een flesje voor dat hij naar bed gaat.
Ik moet er misschien een keer mee stoppen 馃槄