31 Reacties
4 jaar geleden
M'n laatste periode was 27-02 en m'n periode hoorde weer begonnen te zijn op 25-03, 28maart begonnen m'n honden heel apart te doen en na 4 jaar proberen om zwanger te worden altijd negatieve testen gehad, dus vond ik nog een verdwaalde test.. en die bleek zo positief als wat te zijn, savonds meteen nieuwe gehaald ook die was zo positief als het maar wezen kon, nu net ook gedaan een ook die is positief! Schijnbaar ben ik al 2a3w in verwachting.. heeeeeel pril, maar zeker zeer welkom, ook na m'n GBP.❤️
4 jaar geleden
Reactie op Wendyxoxo
Dankjewel!!❤️❤️ volgens Clearblue is het 2-3 weken🙈.. en dat klopt wel met ...
Ja vanaf de bevruchting heb je ook helemaal gelijk dat het 2-3 weken is hoor! Ik, en denk veel mensen hier met mij, bereken het vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie
Check:
https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/zwangerschapsduur-mysterie/
4 jaar geleden
Mijn 1e dag van laatste menstruatie was 19 maart. Ik heb een 21 daagse cyclus. Ik merk van alles aan mijn lichaam..... vanmorgen test gedaan, helaas negatief.... wanneer zou ik weer testen... na mijn NOD pas??? Ik wil het zo graag weten. We zijn al vanaf november bezig, voor ons 1e kindje... wil het zo graag weten..
4 jaar geleden
Reactie op Rooshrmns
Heb je toevallig ook ovulatietesten gedaan om te kijken wanneer je eisprong ...
Ja maar bleef knipperende smiley houden.... dus om de dag intiem geweest voor de zekerheid
4 jaar geleden
Reactie op Biggetje91
Ja maar bleef knipperende smiley houden.... dus om de dag intiem geweest vo ...
Ohh lastig ja. Dan weet je dus ook niet zeker of je een eisprong hebt gehad? Ik had via bol.com nog 6 van die vroege testen liggen, dus vandaar dat ik zo vroeg al begon met testen. Ik weet niet precies wanneer je het beste kunt testen, soms zit er helaas niets anders op dan afwachten. Ik ga duimen voor een positieve test voor je 🍀
4 jaar geleden
Ik had op 3 weken al positieve test! De clearblue was toen al positief op 1-2.. vandaag precies op nod geeft de clearblue 2-3 aan!🥰

4 jaar geleden
Reactie op Angenita18
Ik had op 3 weken al positieve test! De clearblue was toen al positief op 1 ...

Gefeliciteerd!!!! Misschien dan toch een vroege clearblue kopen😅 pfff die stress, onwetendheid, zenuwen alles... snap niet zo goed dat sommige vrouwen er zo koeltjes onder kunnen blijven😅 zegt alles over mij natuurlijk🥲
4 jaar geleden
Reactie op Biggetje91
Gefeliciteerd!!!! Misschien dan toch een vroege clearblue kopen😅 pfff die ...
Dankjewel!! Oohhh nee ik snap je goed! Ik kon ook echt niet wachten🤭
4 jaar geleden
Reactie op Biggetje91
Gefeliciteerd!!!! Misschien dan toch een vroege clearblue kopen😅 pfff die ...
Lastig he, dat geduldig zijn is ook zeker niet mijn sterkste kant
Ik heb deze gebruikt
https://www.bol.com/nl/p/telano-zwangerschapstest-midstream-extra-vroeg-6-stuks-extra-gevoelig/9200000114025254
4 jaar geleden
28-2 mijn eerste dag van de laatste menstruatie (1e menstruatie na MK) en op 29 maart een positieve test. Clearblue geeft 1-2 weken aan, wat kan kloppen met de geschatte datum van mijn eisprong. Gefeliciteerd allemaal en voor de gene die nog moeten wachten met testen, ik duim met je mee ♡