20 Reacties

één jaar geleden

Op zaterdagochtend als mijn vriend kan oppassen. En morgenochtend in mijn vakantie als oma even komt. Ik doe yoga gecombineerd met pilates en lichte cardio nu.

één jaar geleden

Ik en mijn partner hebbe beide 2 vaste avonden vanaf 20:00 door de week. Dan zijn we met 3 met het eten en dan heeft 1 ouder die avond onze dochter.

één jaar geleden

Wij hebben thuis het een en ander qua halter sets dus als de kleine slaapt kan ik thuis kracht training doen. Verder loop ik veel met de kleine maar van echt sporten in de sportschool komt het niet bepaald 🥲 maar dat is oké

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Sportte 4 a 5 dagen. Ik fitness nu thuis. Kan nu natuurlijk niet zo zwaar meer als op de sportschool, maarja beter dan niets.

één jaar geleden

Zo dat is by my ook echt een struggle. Ben ook nog eens verhuisd en mn fijne sport adresjes kwijt (deed onefit in Rdam dus van alles wat). Nu met moeite 1x per week naar zon grote sportschool wat ik niet eens leuk vind🥲

één jaar geleden

Is er geen opvang bij je Crossfit locatie? Eerder ging ik s ochtends vroeg sporten en dan was mijn man of thuis aan het vergaderen met baby in bed of in de wipper (dat lukt nu in ieder geval niet meer bij 9 maanden haha) of hij bracht de baby naar de opvang. Maar ik heb 's ochtends echt de energie niet om gelijk na de ochtendvoeding (6 uur) te gaan sporten. Dus ik ben net voor het eerst weer wezen sporten en dan later op de avond. Kind ligt in bed, ik was kwart over 9 klaar en ga zo lekker douchen, avondvoeding, slapen. Hang anders toch maar op de bank.

één jaar geleden

Waarom wil je zelf je kleine perse in bed doen? Ben je een alleenstaande moeder? Zo niet dan kan je partner toch gewoon de kleine naar bed doen als je aan het sporten bent? Lijkt mij juist heerlijk! 1x per week een avondje wat voor jezelf doen! Ik heb zelf geen partner en vindt het best lastig dat ik savonds niet het huis uit kan als de kids in bed liggen tenzij ik oppas regel. (en wie ga je daar dus dan elke week voor vragen?) Hier wordt er dus ook nog niet echt gesport. Heb er nu ook nog niet echt puf voor zolang ik nog slapeloze nachten heb...komt wel, maar dan wordt het vooral veel wandelen overdag met de kids en meer letten op mijn eetpatroon.

één jaar geleden

Geen idee wanneer ik moet sporten. Als ik in de avond sport slaap ik dus niet. Overdag ben ik of aan het werk of heb ik mijn dochter thuis. In het weekend vertik ik het een beetje, haha. Ik heb nog niet uitgevonden hoe en wat..

één jaar geleden

Ik volleybal 2 avonden van 19.30 tot 21.00. Ik voed de kleine en dan doet mijn partner haar in bad en op bed. Als ik thuis komt ligt ze lekker te slapen. Op zaterdag heb ik een wedstrijd waar mijn partner en de kleine als het een thuiswedstrijd is komen kijken🌸

één jaar geleden

Ik sta elke ochtend om 0545 op en zit rond 0555 op de fiets. Zo kan ik 30-40 minuten fietsen en ben ik op tijd terug om iedereen uit bed te halen, waarna we samen gaan ontbijten. Tevens fitness ik 3 keer in de week, als mijn man ook thuis is, rond het middaguur. Dat doe ik in onze home gym, volledig voorzien. De andere vier dagen doe ik 20 minuten core of glutes thuis, op een moment dat uitkomt. Tenslotte wandel ik iedere dag zeker een uur, meestal meer, 10.000 stappen red ik elke dag met gemak. Mijn man traint elke dag, in de namiddag/avond, anderhalf tot twee uur

één jaar geleden

Ik sport paar x per week sochtends met youtube op een matje in de woonkamer en daarna als de kleine ligt ga ik snel douchen

één jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Ik sta elke ochtend om 0545 op en zit rond 0555 op de fiets. Zo kan ik 30-4 ...
Holy wat nice dat dit kan!

één jaar geleden

Reactie op BEG83

Waarom wil je zelf je kleine perse in bed doen? Ben je een alleenstaande mo ...
Terechte vraag… mijn man kan hem ook naar bed doen, maar ik vind het zelf een fijn momentje. Na dit gezegd hebbende ga ik nu naar de sportschool en brengt mijn man hem zo naar bed 😁

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Ik volleybal 2 avonden van 19.30 tot 21.00. Ik voed de kleine en dan doet m ...
Wel fijn gewoon vaste momenten! Moet ik ook maar gaan invoeren nu schipper ik altijd om niks in beton gegoten is

één jaar geleden

Hier gaat het de ene week beter dan de andere qua planning. Maar heb toch al sinds halverwege Maart een ritme (bevallen eind November) en dat is 2 tot 3x per week. Maandagavond, Donderdagavond en Zaterdagochtend. Dit werkt voor ons het beste en mijn partner gaat dan fietsen in de avonden dat ik niet ga sporten.

één jaar geleden

Reactie op RoosvSA

Wel fijn gewoon vaste momenten! Moet ik ook maar gaan invoeren nu schipper ...
Jaaaa! Aan de ene kant fijn, maar ook lastig. Mijn vriend is pas om 18 uur vrij en dus pas om 18.30 thuis. Dan snel samen eten, dan voed ik de kleine snel en dan moet ik snel weg. Dus een grote chaos

één jaar geleden

Ik wissel af met mijn partner zodat we beiden kunnen blijven sporten. Meestal zo’n 2 tot 3 keer per week

één jaar geleden

Ik ben niet zo fanatiek maar ik hardloop op zaterdagochtend altijd. Sowieso elke dag een rondje wandelen. Als het op werk niet lukt dan 's avonds nog nadat de kinderen op bed liggen. Wij doen sowieso de kinderen elke dag om en om in bed.

één jaar geleden

Ik ga op de opvang dagen na mijn werk of op de dagen dat mijn vriend thuis is!

één jaar geleden

Voor mij werkt NewBorn Fit Mama (nbfm, Google maar eens) heel goed. Elke dag 20-30 minuten gewoon thuis met een matje, als de kids op bed liggen of ze zijn aan het spelen of zitten voor de tv😉. Kan je op elk moment vd dag doen wanneer het jou uit komt.