14 Reacties

één jaar geleden

Hoe oud is je zoon?

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Hoe oud is je zoon?
7 maanden

één jaar geleden

Ik poets mijn dochter haar tandjes als ze in bad zit, na bad krijgt ze nog een fles

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

7 maanden
O mag je dan al tanden poetsen,

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

O mag je dan al tanden poetsen,
Zodra het eerste tandje er is wordt t aanbevolen om te poetsen

één jaar geleden

Reactie op Kim3685

Zodra het eerste tandje er is wordt t aanbevolen om te poetsen
Nou morge gelyk een tandenborstel kopen ahaha

één jaar geleden

Wij poetsen ook in de ochtend, omdat ze nog een droomvoeding krijgt 's avonds. We weten dat dit niet optimaal is, maar in elk geval beter dan niets :-) En in de avond poetsen komt vanzelf wel (weer) een keertje!

één jaar geleden

Wij doen nu ook in de ochtend. Meest als ik zelf ook mijn tanden poets, want mijn zoon wil alles doen wat wij doen haha

één jaar geleden

Wij poetsen in de avond als ze in bad zit. Zodat ze went aan de tandenborstel, daarna speelt ze ermee in bad 😂. Na het badje krijgt ze nog een fles.

één jaar geleden

Mijn tandarts zei dat het niet zo veel uit maakt...1x per dag poetsen is voldoende. Het is vooral belangrijk dat ze leert wennen aan de tandenborstel en het poetsen.

één jaar geleden

Reactie op Biepitte

Wij poetsen in de avond als ze in bad zit. Zodat ze went aan de tandenborst ...
Ja zo doen wij het ook inderdaad

één jaar geleden

Oke hier komt een mama met de vraag (haar eerste kindje) 🫣🫣🫣 ... Moet dat met tandpasta van 0 jaar en kan dat kwaad als hij inslikt???? Het is vorige week door gekomen maar ik kan me niet voorstellen dat het goed is als hij inslikt... 😱

één jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Oke hier komt een mama met de vraag (haar eerste kindje) 🫣🫣🫣 ... Moet ...
Nou dat vind ik dus ook heel verwarrend. Onze Tandarts zei tot 1 jaar geen tandpasta gebruiken i.v.m. inslikken tandpasta. En CB zei wel tandpasta gebruiken. Dus nu poetsen we met en maken we her droog met een doekje.

één jaar geleden

Reactie op Anique Waagenaar

Oke hier komt een mama met de vraag (haar eerste kindje) 🫣🫣🫣 ... Moet ...
Ik gebruik geen tandpasta. Dat komt later wel als er meer tandjes zijn.