6 Reacties

3 jaar geleden

Ben ook wel benieuwd naar

3 jaar geleden

Ik zou eerder denken dat het geen probleem zou zijn, aangezien we ook gewoon een kersenpittenkussen/warmtekussen mogen gebruiken. Maar best toch een navragen voor de zekerheid!

3 jaar geleden

Geen idee of het mag maar ik weet wel dat er op sommige pleisters staat dat het niet mag tijdens de zwangerschap (waarom geen idee). Dus ik zou het even overleggen met je verloskundige als je dit wil gebruiken. Ben nu wel nieuwsgierig of het mag of niet.

3 jaar geleden

Op je rug is het misschien niet zo’n probleem. Op je buik tijdens weeën lijkt mij niet lekker, je buik trekt samen en als je dan een pleister hebt die de huid vast houdt. Ik denk dat het erg gaat trekken, maar idd zoals de anderen zeggen je verloskundige weet hier vast het antwoord op!

3 jaar geleden

Reactie op riette97

Geen idee of het mag maar ik weet wel dat er op sommige pleisters staat dat ...
Ik heb hier laatst met de apotheker over gesproken omdat ik ook super benieuwd was waar dit op gebaseerd was. Het is puur en alleen het indekken van de fabrikant. Zolang zij het niet uitgebreid hebben onderzocht zeggen ze voor de zekerheid maar niet gebruiken, echter is het puur warmte en slaat het dus nergens op (vonden de apotheker en ik). Het is niet dat je iets opsmeert wat wordt opgenomen door je lichaam of iets inneemt. Maarja, ieder moet z’n eigen afweging maken want het is dus niet uitgebreid onderzocht zoals alle andere medicatie. Ik zou het persoonlijk dus zeker wel gebruiken!:)

3 jaar geleden

Reactie op plop1

Ik heb hier laatst met de apotheker over gesproken omdat ik ook super benie ...
Oeh dankjewel 🙏 dan ga ik zo kijken of ik er toevallig nog 1 heb. Heb namelijk gigantische rugpijn en normaal plak ik dan een pleister. Scheelt weer bellen 😜