17 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees veel neutral, maar ben zelf geneigd op robijn zwitsal te gaan halen

3 jaar geleden

Ik gebruik voor het begin een neutraal wasmiddel, dit kan ook een van een huismerk zijn. Gaat erom dat er geen of weinig parfum in zit. Dit kan irriteren op een babyhuidje. Voor de wasbare luiers ga ik een neutraal waspoeder gebruiken. Ik ga voor de kleertjes de wasdroger veel gebruiken, dan ruik je de geur van het wasmiddel sowieso al minder. Dus ik zou niet voor een zwitzal geur gaan of dergelijk, kost veel geld en levert dus weinig geur op in mijn geval

3 jaar geleden

Ik had voor de oudste twee robijn Zwitsal, ga ik nu weer doen denk ik

3 jaar geleden

Wij houden ons altijd bij Robijn. Bij de eerste altijd gebruikt en wij gebruiken het zelf ook dus gaan het ook bij de baby gebruiken. Krijgt ze irritatie is gauw neutraal gehaald.

3 jaar geleden

In het begin zal ik neutral en persil gebruiken

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon ons eigen wasmiddel van de huismerken van o.a AH of plus

3 jaar geleden

Wij gebruiken ons eigen wasmiddel & wasverzachter, van le chat sensitive. Le chat bebe hebben we ook staan, heerlijk geurtje!

3 jaar geleden

AH puur, voor alles wat baby-gerelateerd is. Luiers, kleertjes, beddengoed, autostoel/wagenbekleding, handdoeken etc. Heb er straks 2 dus die machine komt snel genoeg vol, maar doe dat nu ook al weer ruim een jaar voor 1 baby.

3 jaar geleden

Gewoon je eigen wasmiddel gebruiken! Anders draait je wasmachine overuren als je alles apart wilt wassen en aparte wasmiddelen gaat gebruiken. Slecht voor het milieu en je portemonnee 馃槈 Mocht je kleintje last krijgen van huiduitslag kan je altijd nog een Neutral wasmiddel halen. Mocht je wasverzachter gebruiken zou ik hier wel even mee stoppen, schijnt dat het babyhuidje daar meestal huiduitslag van krijgt.

3 jaar geleden

Wij zijn zelf gevoelig voor geparfumeerde wasmiddelen dus wij gebruiken zowiezo neutral.

3 jaar geleden

Le chat bebe. Ruikt lekker fris!

3 jaar geleden

Ik gebruik al een hele tijd een was ei. Ik ben zelf erg gevoelig voor allerlei producten, dus gebruik zo min mogelijk 'rommel' en zeker geen wasverzachter. Ik weet wel voor de herbruikbare luiers en erg vuile was dat dat onvoldoende zal zijn, en ben op de site van een ecologische babyshop aan t kijken wat zij aanbieden... (ze verkopen ook luiers, dus ik ga ervan uit dat de wasproducten daar ook voor geschikt zijn)

3 jaar geleden

Reactie op BEG83

Gewoon je eigen wasmiddel gebruiken! Anders draait je wasmachine overuren a ...
Je kan natuurlijk ook je eigen kleding (tijdelijk) met een neutaal wasmiddel doen zodat je de wasmachine vol krijgt.

3 jaar geleden

Voor ons zoontje gebruiken wij neutral, dus gaan we met de tweede nou ook doen馃槍

3 jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Ik lees veel neutral, maar ben zelf geneigd op robijn zwitsal te gaan halen ...
Je kunt ook gewoon neutral wasmiddel gebruiken en zwitsal geurbuiltjes in de kledingkast leggen. Hebben ze vaak wel bij zeeman action en big bazar liggen馃槆

3 jaar geleden

Dit is echt de gouden combi 馃ぉ Persil sensitive met Lenor sensitive. Ruikt nog steeds heerlijk, maar dus wel een sensitive wasmiddel. Wast veel fijner dan Neutral etc. vind ik. Ik was alle was tegenwoordig hiermee.