21 Reacties

2 jaar geleden

Alles al wel gewassen, maar ligt nog in de la

2 jaar geleden

Alles is gewassen en opgemaakt🤗

2 jaar geleden

Gewassen en opgemaakt!

2 jaar geleden

Hoe ver zijn jullie dames?

2 jaar geleden

Woensdag 36 weken

2 jaar geleden

Donderdag 36 weken. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Mamaaa93

Hoe ver zijn jullie dames?
37+1

2 jaar geleden

Alles is gewassen en ledikant is opgemaakt. Vandaag 37+4 zwanger.

2 jaar geleden

Hier is ook alles gewassen en opgemaakt. Nu 36+4, over 3 dagen word de ballon geplaatst

2 jaar geleden

Alles gewassen en in de la. Opmaken doen we pas als de kleine er is, dan kan het ook niet stof vangen tot die tijd.

2 jaar geleden

vandaag 35.1 en ben nu bezig met van alles wassen. Pfoe wat kom je er achter hoeveel je eigenlijk hebt. Ik ga veel in de kast bewaren maar de ledikant opmaken vind ik toch echt wel té schattig. Misschien een dekentje van ons erop tegen het stof. Het liefst doe ik ook al het boxkleed gewoon erin.. Ik kijk nog even wat ik doe. succes!

2 jaar geleden

Ik ben nu al een paar dagen bezig om alle babyspullen te wassen. (34 wk zwanger) Helaas gaat het me niet snel genoeg....drogen op zolder duurt langer nu het buiten kouder wordt. En de gewone was moet ook nog tussendoor gedaan worden. Hierna gaat alles in de kast. Bedjes/box maak ik nog niet op, anders vangt het alleen maar stof. Doe dat rond 38wk denk ik. Mocht de baby eerder komen kan de kraamverzorgster het ook doen. Want alles ligt dan klaar.

2 jaar geleden

Ik heb juist de spullen voor ledikant nog niet gewassen. De kleine gaat voorlopig in de wieg, dus voordat het ledikant gebruikt wordt ben je zo een paar maanden verder. Dan was ik het tegen die tijd wel lekker! Maar heb t wel opgemaakt, staat zo leuk in de babykamer 😊

2 jaar geleden

Co slepertje staat gewassen en klaar voor de start sinds gister. Het kan zomaar ineens zover zijn, en dan heb ik dat liever lekker allemaal klaar staan 🙂

2 jaar geleden

Ik heb alle ledikant spullen wel al gewassen maar niet op gedekt. Ga eerst de Co sleeper gebruiken. Dus ledikant pas opdekken als ze er echt in gaat slapen.

2 jaar geleden

Moet ik de co sleeper bekleding ook wassen? Of is alleen het beddengoed wat erin komt voldoende

2 jaar geleden

Ik doe het pas op de dag dat ik thuis ben of de kraamzorg. Heb het wel klaargelegd op de co sleeper.

2 jaar geleden

Reactie op wishes1994

Moet ik de co sleeper bekleding ook wassen? Of is alleen het beddengoed wat ...
Heb zelf geen co sleeper, maar een houten wiegje. Als je die bekleding kan wassen zou ik het zeker doen! Maar ik was altijd alles wat nieuw is. Vindt het toch fijner als het naar wasmiddel ruikt dan zo'n nieuw (fabrieks) luchtje. En dan weet je zeker dat alle chemische middelen die eventueel gebruikt zijn ook uit de stof zijn.

2 jaar geleden

Reactie op BEG83

Heb zelf geen co sleeper, maar een houten wiegje. Als je die bekleding kan ...
Wassen met parfum is alleen maar andere chemische middelen in de plaats ervan doen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Ansie31

Ik heb juist de spullen voor ledikant nog niet gewassen. De kleine gaat voo ...
Ik kreeg het advies om de baby na de kraamperiode overdag in het ledikantje te laten slapen. Zo krijgt de baby dat van (bijna) begin af aan ook al eigen vertrouwd slaap plekje. ‘S nachts mooi in wiegje op onze kamer, handig voor nachtvoeding. Als de baby na aantal maanden doorslaapt hoeft het dan niet aan ledikantje te wennen. Geen idee of het werkt, ga het vanzelf ervaren