9 Reacties

10 maanden geleden

Geen van beide 😅😉 Ik zou zelf niet kunnen slapen als ik mijn dochtertje naast mij zou hebben liggen; bang dat ik op haar ga liggen, ze onder het dekbed komt of dat ze uit bed valt. (Heb geen partner). Dus hier ligt ze in haar eigen bedje. Maar ze wordt nog 2 a 3 keer per nacht wakker...vaak even troosten, maar zeker 1 extra voeding soms ook 2. Voor je nachtrust weer niet echt bevoordelijk. Heb al maanden geen nacht doorgeslapen 😴😵‍💫 De een is niet beter dan de ander denk ik...het is meer een kwestie van wat past bij je kindje en bij jou/jullie.

10 maanden geleden

Ons zoontje slaapt bij ons in bed. Als ze behoefte hebben aan de nachtvoeding zou ik dit gewoon geven. Mijn zoontje wordt nog makkelijk 2 tot 3 keer per nacht wakker voor een voeding. Ik geef bv.

10 maanden geleden

Ik heb ook beide. Ze slaapt bij mij en geef haar nog voeding ‘s nachts

10 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt bij mij in bed en komt nog voor minimaal 3 nachtvoedingen. Heel vermoeiend, maar ik geloof er niet zo in dat dat een gewoonte is. Hij heeft daar gewoon echt nog behoefte aan.

10 maanden geleden

Reactie op Kristy1104

Mijn zoontje slaapt bij mij in bed en komt nog voor minimaal 3 nachtvoeding ...
Helemaal mee eens hoor! Maar heb het meer over later als het wel een gewoonte wordt. Mijn nichtje van 4 slaapt nog steeds bij haar ouders in bed. Vandaar gewoon mijn vraag, geen verwijten! Belangrijk om in te spelen op de behoefte van je kind, vind ik. 😊

10 maanden geleden

Helemaal mee eens hoor! Maar heb het meer over later als het wel een gewoon ...
Ik denk dat het op de leeftijd van 4 jaar een kwestie wordt van opvoeden. Grenzen stellen, wat wil je wel en wat niet en daar consequent in zijn. Willen de ouders van je nichtje hun dochter liever in bed hebben of hebben ze er geen problemen mee?

10 maanden geleden

Lastige vraag, wij merken dat onze dochter behoeft heeft aan samen slapen. Maar willen zelf niet dat ze altijd bij ons ligt. Ze valt in haar eigen bed in slaap. En als wij naar bed gaan wordt ze altijd wakker en mag ze bij ons opnieuw in slaap komen. (Anders slaapt ze echt NIET meer). Wij slapen dan zelf niet zo goed, dus als ze eenmaal diep in slaap is leggen wij haar over in haar eigen bedje (eigen kamer).

10 maanden geleden

Hoe weten jullie het verschil tussen gewoon even getroost willen worden en een voeding? Ik heb mijn dochtertje van bijna een jaar nog nooit alleen kunnen troosten. Ze wil altijd drinken en veel ook, twee kanten. Ik zou heel graag de 1 of 2 nachtvoedingen willen afbouwen, want ik zou wel eens willen doorslapen. Maar echt geen idee waar te beginnen. Probeerde het vannacht zonder melk, maar dan schreeuwt ze moord en brand. En ze eet superveel overdag? Maar lijkt echt honger te hebben?

10 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Hoe weten jullie het verschil tussen gewoon even getroost willen worden en ...
Hier net zo, geeen idee!