9 Reacties

11 dagen geleden

Hoi! Toevallig gaan wij dit jaar lekker in een natuurhuisje zitten haha. Maar anders was ik lekker met haar naar de wat kleinere markt gegaan hier in de buurt! Er is een grote, maar ook een kleine en daar is het wat overzichtelijker met zo'n kleintje 馃槉

11 dagen geleden

Wij zijn dan lekker in landal en gaan die dag naar een speelboerderij.

11 dagen geleden

Niks, ze heeft er niet zoveel aan. En ik vind Koningsdag zelf ook altijd te druk. Ik denk dat we wel even over de vrijmarkt gaan lopen om te kijken voor boekjes en speelgoed. Maar verder lekker thuis.

11 dagen geleden

Samen met opa en oma naar de rommelmarkt in ons dorp. Kijken of er wat leuks te halen is voor de kleintjes. Daarna is het bij ons een traditie om samen een oranje tompouce te eten en gezellig samen te zijn.

11 dagen geleden

Ligt heel erg aan waar je woont denk ik. Wij gaan naar de autorodeo. Kindjes gaan van kleins af aan gewoon mee. Oorkappen op en lekker rondkijken. Bij de meeste koningsdag evenementen wordt er ook wel wat voor kinderen georganiseerd. Zou vooral niet te ver weg gaan en gehoorbescherming meenemen.

10 dagen geleden

Naar een Koningsdag feest bij ons in de buurt. Lopen we na het middagdutje heen en gaan rond bedtijd weer terug. Elk jaar gedaan. Vorig jaar nog in de kinderwagenbak. Heerlijk tukken. Dit jaar aangepast maar toch lekker heen.

10 dagen geleden

Hier gaan we 's ochtends over de markt, 's middags lekker thuis en uit eten met vrienden die ook een kleintje hebben van 16.30 tot ongeveer 18.30/19, zodat ze op tijd naar bed kan!

9 dagen geleden

Naar een rommelmarkt in Groningen onze dame gaat in de draagzak. Dat vind ze heerlijk met het gezicht naar voren en slapen doet ze met het gezicht naar mij ook prima

9 dagen geleden

Wij gaan gezellig met z'n drie毛n over de markt lopen en daar avond eten