26 Reacties

één jaar geleden

Hier gebruik ik vaak hummus of avocadospread

één jaar geleden

Hier alleen vleeswaren anders weigert ze

één jaar geleden

Kipfilet, banaan, hutekase, roerei avocado, zoete aardappel en appel van de kleine keuken of perzik &wortel van de kleine keuken.

één jaar geleden

Reactie op Tess_00

Kipfilet, banaan, hutekase, roerei avocado, zoete aardappel en appel van de ...
Tussen roerei en avocado moest nog een comma 😉

één jaar geleden

Reactie op Ingmar Van Lagen

Hier alleen vleeswaren anders weigert ze
Omg vleeswaren? Dat durf ik nog niet 🤣. Wat doe je dan zoal?

één jaar geleden

Appelstroop ( dun laagje ), 100% pindakaas, kindersmeerkaas, jam, kruidenboter

één jaar geleden

Veganistische smeerworst, mango pompoen van de kleine keuken, 100% pindakaas, appelstroop, aardbei bietjes van de kleine keuken.

één jaar geleden

Hier tot nu toe hummus en pindakaas favoriet

één jaar geleden

Huttekaas en kipfilet met roomboter

één jaar geleden

Geprakt fruit of groenten, dun laagje 100% pindakaas of gewoon wat plantaardige boter. Onderweg krijgt ze weleens wat van een knijpfruitje als beleg. Droge boterham wordt tegenwoordig geweigerd. Bij uitzondering krijgt ze wat hummus of groentenspread van ons op brood.

één jaar geleden

Hummus Pindakaas Eru kids smeerkaas Kipfilet Flensjes (brood in een geklopt ei dippen en bakken) Geprakte avocado (favoriet hier)

één jaar geleden

Boter, pindakaas, confituur, smeerkaas, avocado. Soms kipfilet of hummus als we dat in huis hebben.

één jaar geleden

Mogen ze nou wel of geen smeerkaas? 😅

één jaar geleden

Vega paté is hier favoriet. En ook weleens hummus.

één jaar geleden

Mij is geleerd geen smeerkaas en/of gewone kaas ivm de hoeveelheid zout dat er in zit. Daarom doen wij het niet.

één jaar geleden

Gepureerde avocado of pompoen. Kipfilet, gepureerd fruit, zuivelspread, appelstroop, pindakaas 100%.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Mij is geleerd geen smeerkaas en/of gewone kaas ivm de hoeveelheid zout dat ...
Nee precies, vandaar mijn vraag. 😊

één jaar geleden

Wij geven beleg van de kleine keuken, 100% pindakaas, af en toe kipfilet of ham, avocado. Ook nog geen smeerkaas ivm zout inderdaad maar hoor 't om me heen ook vaak.

één jaar geleden

De kids smeerkaas van ERU is vanaf 6 maanden dus die kan je geven. Die geven wij onze dochter ook

één jaar geleden

Reactie op Momtobe001

De kids smeerkaas van ERU is vanaf 6 maanden dus die kan je geven. Die geve ...
Ik vind zelfs die smeerkaas nog vrij hoog in zout, ook al is het vanaf 6 maand. Denk dat je hierin vooral zelf een keuze moet maken, want iedereen heeft hier een andere mening over 😀