7 Reacties

3 maanden geleden

De maat die hij nu aanheeft van slaapzak is 110cm ..

3 maanden geleden

Hoi Mijn dochter slaapt nog in ledikant maar gaat deze week over naar peuterbed word ook in november 2. Wij gaan geen slaapzakken meer aanschaffen heb kleine maat dekbed aangeschaft en pyjamas. En ben begonnen met deze warme dagen eens de slaapzak uit te laten in bed 2 dagen rende ze door t bedje en springen en gek doen nu gaat ze gewoon slapen , ik denk zelf met deze temperaturen het mooi is af te leren gezien ze niet te koud worden snachts

3 maanden geleden

Wij zijn nog niet zover, ze laat nog in haar ledikantje. Maar als we over gaan naar een dekbed, doen we dit eerst met een dunne, en een dunne slaapzak. Dan ligt ze niet meteen koud, maar kan ze leren het dekbed over zich heen te trekken .

3 maanden geleden

Uit ervaring kan ik zeggen, eerst wennen aan het dekbed en dus met een dunne zomer slaapzak. Als ze namelijk boven hun dekentje terecht komen weten ze nog niet dat ze de deken weer terug over hun moeten doen. Zoontje begreep het daarna en slaap nu ook al een tijd zonder slaapzak.

3 maanden geleden

Onze dochter wordt in december 2, dus een maandje later, maar ik heb afgelopen week een nieuw 4- seizoenen slaapzak bij Prénatal gekocht (in de aanbieding). Wij willen rond haar verjaardag ook overgaan naar dekbed, maar haar reserve slaapzak werd echt veel te klein, ze lag er als een strak worstje in haha. Het kan zomaar ineens fris worden, dus dan vind ik het wel fijn om alsnog een passende slaapzak achter de hand te hebben.

3 maanden geleden

Mijn oudste dochter die wou alleen maar een slaapzak. Tot een jaar of 2,5-3 jaar is ze pas over gegaan naar een deken. Ik kijk naar het kind wat die wil

3 maanden geleden

Onze zoon van 1,5 slaapt in een slaapzak zonder deken. Maar onze zoon van 3 slaapt onder een deken en draagt ook nog steeds een slaapzak, deken trapt hij meestal weg.