10 Reacties

10 maanden geleden

Ons dochtertje vind groente heel lekker denk aan paprika, tomaat, komkommer, augurk enzo wat ze ook lekker vind is fruit.

10 maanden geleden

Qua snackje heb ik dingen van Fruitfunk. Vinden ze erg lekker!

10 maanden geleden

Onze dochter is gek op olijven

10 maanden geleden

Reactie op LD86

Qua snackje heb ik dingen van Fruitfunk. Vinden ze erg lekker!
Waar koop je ze bij ons zijn ze nergens verkrijgbaar

10 maanden geleden

Reactie op DappereHinde780238

Waar koop je ze bij ons zijn ze nergens verkrijgbaar
Fruitfunk kun je gewoon online bestellen op hun eigen site. Is bij m'n zoontje ook een enorm succes!

10 maanden geleden

Ok茅 super bedankt

10 maanden geleden

Reactie op Jeannette_11

Fruitfunk kun je gewoon online bestellen op hun eigen site. Is bij m'n zoon ...
Klopt ik bestel het ook online. De fruitsticks zijn hier favoriet.

10 maanden geleden

Reactie op LD86

Klopt ik bestel het ook online. De fruitsticks zijn hier favoriet.
Hier ook! Maar de kleine snoepjes doen het ook goed. Wij hadden ook de december kalender. Daar zaten allemaal mini sticks in, elke dag vakje openen

10 maanden geleden

Onze zoon kwam gister langs bij mij in de kaaswinkel en at zo het hele kaas proefplankje leeg. Was een kaas met een hele uitgesproken smaak ook nog. Onze zoon is dus gek op alle soorten kaas. Hij krijgt tussendoor vaak een koekje, stukje fruit of een chipje. Paprika vind hij ook heel erg lekker en nu is een stukje kaas daar dus aan toegevoegd.

9 maanden geleden

Qua tussendoortje: fruit (knijpfruit voor onderweg), lichte crackertjes (van die zoute crackers), paprika, komkommer, mariabiscuitjes, rozijnen, soms van die yoghurtgums van Katja. Maaltijd: is fan van soep (groente, tomaten, kip etc) en pastagerechten/lasagne e.d. En AVGtje, terwijl ik daar zelf weinig aan vind馃槄 Ze houdt ook mega van kwark met fruit erdoorheen of een beetje limonade. Gekookt ei ook favoriet en brood met pindakaas.