5 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde, denk dat ik de komende jaren gewoon handige cadeautjes geef. Spullen die we toch al nodig hebben: kleding, schoenen.. Of toch dat loopfietsje verkopen en een (2e hands) terugkopen zodat ze niet op "de oude" van haar zus zit. Volgens mij maakt het die eerste jaren niet echt uit. Als er maar wat uit te pakken valt 😉

één jaar geleden

Hier ook. Onze dochter wordt 28 niv 4 en onze zoon 2e dec 1. Ik weet al niet wat voor haar te vragen, laat staan voor hem!

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem! Wij pakken wat oud speelgoed in van onze oudste dochter. En ook wel wat nieuwe dingen. Maar we hebben drie bakken met oud speelgoed nog op zolder staan. Zo goed als nieuw. Dat kan prima voor de feestdagen!

één jaar geleden

Onze dochters kregen voor hun tweede en eerste verjaardag een zilveren armbandje met naam. Ze zijn er nu nog steeds zielsgelukkig mee (meer dan een jaar later), en ze zien er ook nog mooi uit! Dus wellicht is dat iets ☺️

één jaar geleden

Zelfde!! Hoewel het totaal andere kindjes zijn, zijn de typische cadeaus voor de eerste verjaardag wel t zelfde. Ik heb nu in optie een variant van het keukentje, dus een marktkraam of een ijssalon. Luxe problemen hè. Mooi sieraden doos van zilver is ook leuk om te geven. Dan geef je haar zelf als cadeau gewoon een knuffel of iets anders. Het cadeau van waarde heeft ze later veel plezier van.