16 Reacties

3 jaar geleden
Oh heel herkenbaar, ik zou vooral kleine dingen proberen waar je zelf zin in hebt. De ene keer is dat voor mij iets zouts en dan weer wat zoets. Of gewoon een simpele boterham. Sterkte iig!

3 jaar geleden
Ugh in mijn geval in ieder geval niks vettigs.. Ik ben ook al een hele tijd erg misselijk. Dacht vandaag fuck it..ik bestel gewoon iets wat ik erg lekker vind, quesadilla en een burrito.. Ik heb er zo'n spijt van nu 馃槀馃あ
Wat me wel helpt is waterijs, gemberwater, siroop, maiswafels, fruit.. Steeds kleine beetjes

3 jaar geleden
Ik heb gemerkt dat als ik -kotsmisselijk- toch een goed bord eten wegwerk, ik me daarna wel een paar uur beter voel! Zelfs als ik er echt geen trek in heb

3 jaar geleden
Voorkomen door niet vet of pittig te eten. Als ik echt misselijk ben kale crackers (die vierkante in oranje pak) op de lege maag, helpt tegen de ergste misselijkheid. Verder echt geen maaltijden skippen, gewoon flink blijven eten

3 jaar geleden
Heel herkenbaar.. ik heb net gember gekocht en ik hoop dat het helpt. Ik kan niet eens meer zonder kokhalzen eten zien of de vaatwasser inruimen. Verder heb ik knappertjes, crackers en rijstwafels ingeslagen, ik hoop dat ik iets binnen houd anders worden dit nog h茅le lange weken. Succes!

3 jaar geleden
Reactie op Sofiazw
Ja eens ik ook! Alleen om dat bord weg te werken moet ik wel afgeleid zijn, ...
Ja echt! Het wordt bij mij ook steeds erger dus ik zit echt boerend en kokhalzend het bord eten weg te werken 馃檴 maar daarna wel weer even verlost. Heb sinds gister ook gemberthee ontdekt, helpt echt wat!

3 jaar geleden
Zo naar die misselijkheid! Kan mij er echt ellendig door voelen. Bij mij helpt gember thee, rijstwafels en banaan. Ook lijkt een vast ritme met eten, slapen en opstaan aan houden te helpen. Ik eet voor het slapen een banaan, anders word ik namelijk misselijk in de nacht wakker.
Verder niet te vet eten, (vaker) Kleine beetjes, weinig kruiden en geen sinaasappelsap of andere zure dranken. Succes!!