8 Reacties

3 maanden geleden

Die van de HEMA. Zo鈥檔 roze en grijze.

3 maanden geleden

Wij ook die van de Hema. Die lekt niet, en makkelijk te vullen door een brede opening . Daarnaast de 360 graden bekers van munchkin of een ander merk, als ze maar een deksel hebben 馃槄

3 maanden geleden

Die van ons heeft een gewone beker. Als we op pad gaan nemen we zo'n mepal beker mee.

3 maanden geleden

Mijn dochter dronk altijd uit de Philips Avent rietjes beker. Bij mij nooit gelekt onderweg. Inmiddels net overgestapt op de Munchkin 360 graden beker. Deze lekt tot nu toe ook niet. Als ze 2 jaar is (dec 24) gaat ze over naar de peutergroep op de opvang en daar wordt verwacht dat ze uit een gewone beker kan drinken...dus vandaar nu alvast overgestapt op de 360 graden beker en af en toe oefenen we alvast drinken uit een gewone beker. Het schijnt ook beter te zijn voor de mondmotoriek om uit een gewone beker te drinken, dus vandaar alvast opgepakt. Maar voor onderweg houden we voorlopig nog wel even de munchkin! 馃槄

3 maanden geleden

Wij hebben deze beker, heel fijn en lekt niet wanneer je hem mee neemt. Heb zelf wel het rietje eruit gehaald https://www.bol.com/nl/nl/p/drinkfles-kind-waterfles-junior-circus-nuuroo-isolerend-dubbelwandig-rvs-drinkbus/9300000179496688/

3 maanden geleden

Wij vinden de bekers van de Wibra heel fijn

3 maanden geleden

Reactie op Hejsan

Die van de HEMA. Zo鈥檔 roze en grijze.
iedereen bedankt voor de reacties! ik heb een flesje van de hema gekocht en die valt tot nu toe heel goed in de smaak!

3 maanden geleden

Thuis en bij mensen thuis gewoon een plastic beker of een glas. Voor onderweg hebben we een rietjesbeker van de Hema. Enige nadeel van een rietjesbeker is dat ale er drinken in het rietje zit en je het klepje opent dat er drinken gelanceerd wordt....