18 Reacties

10 maanden geleden

Misschien zo’n loop fiets?

10 maanden geleden

Ons meisje is 23 november jarig, ik heb mijn oma deze week naar de aldi gestuurd voor een doos duplo, deze was hier in de aanbieding. Ze had iets anders uitgekozen maar hier werd wij niet heel blij van. Vandaar dat we dit alternatief hebben gegeven 😅🤣

10 maanden geleden

Hier zijn de Clavis boekjes met geluid erg in trek:

10 maanden geleden

Mijn zoontje is net 1 (te vroeg geboren) en hebben dus net z'n verjaardag gevierd. Wat nu een hit is: - Uitschuifboekjes; kun je een stukje uitschuiven op de pagina - pingpongballetjes - doos met blokken - boekjes met flapjes - badspeelgoed (foamstickers/bootjes)

10 maanden geleden

Reactie op najmaxasan

Misschien zo’n loop fiets?
Dat is toch ver boven budget? 🤣

10 maanden geleden

Wij zijn ook al wat aan het sprokkelen en hebben volgende dingen: - boekjes met geluid en voelboekjes - badspeelgoed zoals bekertjes en bootjes - doos met blokken - een trekspeeltje/trekdiertje - een vormenstoof - een treintje met blokjes op - een houten puzzel - muzikaal speelgoed zoals een xylofoon - een knuffeldiertje Allemaal max 20 euro 😊

10 maanden geleden

Ik probeer altijd zelf (of opa's/oma's/familie samen) een groot cadeau te kopen en dan vul ik dit aan met cadeautjes van mensen die op het feestje kopen. Bijv nu met 1 jaar krijgt ons meisje een grote speelmat waar je met auto's op kan rijden (een meisjes unicorn variant wel haha!) En dan vraag ik aan het bezoek de autootjes van fisher price little people. Deze kosten €11 per stuk (brandweerauto met popje, traktor met popje, etc). Zo heeft ze straks leuke autootjes en poppetjes om op de mat mee te spelen :) Voor mijn andere dochter had ik een keukentje gevraagd als groot cadeau toen ze 1 werd (echt al een dikke hit vanaf die leeftijd) en aan het bezoek dingetjes erbij. Fruit setje / kopjes / theepot / etc Leuk voorbeeld bij 2 of 3 jaar: poppenhuis als groot cadeau en dan poppetjes / meubeltjes vragen. Zo ligt niet heel je huis vol met meuk en heb je wel gericht en leuk speelgoed!

10 maanden geleden

Dit is de speelmat

10 maanden geleden

Voorbeeld van een autootje met popje (zijn €12 zag ik nu)

10 maanden geleden

Op mamaloes is veel leuk houten speelgoed te vinden wat goed binnen dat budget past! Van het merk PolarB.

10 maanden geleden

Hema heeft trouwens ook veel leuk houten speelgoed onder de €20

10 maanden geleden

Als je wilt voorkomen dat ze veel krijgt dan zou je ook een bijdrage kunnen vragen voor één groter cadeau. Zo vragen wij een bijdrage voor een loopfiets. Of juist praktische spullen: leuke rietjesbeker voor onderweg, Wasbare zwemluier, Slofjes, trui voor de winter, Toilettas, montessori kindermes, iets leuks voor op het kamertje. Om maar een paar dingen te noemen tot 20 euro. Verder staat hier op het verlanglijstje waskrijt voor kinderen en mooi tekenpapier. Zal ze nu nog niet gebruiken maar over een paar maanden misschien wel. Ook andere dingen voor later: buitenspeelgoed zoals schepje en emmertje of iets om mee in het water te spelen.

10 maanden geleden

Reactie op leonie12345

Dit is de speelmat
Leuk, waar is deze van?

10 maanden geleden

Wij hebben dit wensenlijstje doorgestuurd en ook rekeninghoudend met mensen met een kleine beurs. En verder hebben we gezegd dat iedereen zelf mag weten wat hij koopt, zonder cadeau mag komen of samen met iemand mag doen. Iedereen is hier vrij is en wij kunnen niemand in de beurs kijken. https://wensenlijstjes.nl/l/vie-1-jaar

10 maanden geleden

Ik kijk altijd wat hij leuk vind. Hij vind onze grote bezem helemaal geweldig en kan zich hier echt een uur mee bezig houden. Zelfde met onze stofzuiger. Hebben dus een setje gevraagd voor hem. Ook muziek instrumenten vind die super leuk op de opvang(mijn werk). Dus die willen we hem ook graag vragen voor thuis.

10 maanden geleden

Van mijn vader heeft ze een loopwagentje gehad, maar daar speelt ze al een paar weken in. Hij wilde het nu al geven ipv op haar verjaardag. Hij ging samen met mijn moeder nog iets anders halen om dan te geven. Van mijn broertje en zijn vriend zou ze iets krijgen waar ze nog jaren mee kon spelen, maar geen idee wat het is. Aan mijn schoonfamilie heb ik playmobile 1.2.3 winnie the pooh gevraagd en we geven zelf de boom ervan. En verder heb ik cadeaubonnen/geld gevraagd voor nieuwe kleertjes of iets waar ze nog mee kan spelen. En leesboekjes of speelgoed met muziek erin. Voor sinterklaas had ik duplo op het lijstje gezet.

10 maanden geleden

Via marktplaats/ Facebook is echt een net tweedehands speelgoed voor een hele goede prijs te koop. Misschien moet je even een drempel over, maar eigenlijk zó zonde om alles nieuw te kopen want over een half jaar vinden ze weer iets anders leuk. En zo kun je toch voor een klein budget goed/luxe speelgoed kopen.

10 maanden geleden

Wij hebben via Facebook de boerderij van little people van fisher price gekocht voor 20 euro. Super leuk ding! Verder hebben wij een xylofoon en een soort game controller van v tech gekocht alles was onder de 20