7 Reacties

één jaar geleden

Heb je al eens een gewone beker of een flesje water geprobeerd? Dat is bij ons de enige manier dat hij water wil drinken namelijk. Net als hoe wij het doen zeg maar 😊

één jaar geleden

Geen idee hoe dit opgelost kan worden. Maar ons dochtertje heeft dit ook. Ze wil overdag dan nog wel flesvoeding maar iets anders dan melk wil ze niet. Af en toe een paar drupjes uit een normaal glas maar dit is bijna niks en het meeste gaat erlangs heen.

één jaar geleden

Inderdaad uit een gewoon glas, of anders verdunde melk? Zodat ze in elk geval voldoende vocht binnenkrijgt?

één jaar geleden

We geven geen ander drinken dan borstvoeding. Ik snap eigenlijk ook niet zo waarom je al water/thee/etc zou willen geven?

één jaar geleden

Reactie op EsAn

We geven geen ander drinken dan borstvoeding. Ik snap eigenlijk ook niet zo ...
Als ze bijvoorbeeld tussen de middag een boterham opheeft zit ze volgens mij vol want dan wil ze geen fles, ook niet een uur later. Overdag wil ze sowieso nog weinig haar fles dus wil ik haar graag wat anders aanbieden zodat ze genoeg drinkt.

één jaar geleden

Reactie op Soraya09

Als ze bijvoorbeeld tussen de middag een boterham opheeft zit ze volgens mi ...
Ah dat is wel logisch ja. Die van ons eet nog niet zo makkelijk 😅

één jaar geleden

En uit dezelfde fles als waaruit je melk geeft? Dit hebben wij eerst ook een week, anderhalf gedaan omdat rietjesbeker ineens niet meer ging. Daarna af en toe rietjesbeker aangeboden en toen ging 't weer goed.