10 Reacties

4 maanden geleden

Ik lees mee! Ik zag dat ze van slipstop genoeg keuze hebben maar deze hebben we nog niet gepast.

4 maanden geleden

Echt fan van slipstop hier. Iedere week gaan we zwemmen, passen goed, ze trekt ze niet uit en ze doen wat moet:zorgen dat ze niet uitglijd op de gladde vloer. Goede stevige zool maar heel flexibel

4 maanden geleden

Wij gebruiken mini surfschoentjes. Vaak voor weinig op vinted te vinden. Ik vind ze heel fijn!

4 maanden geleden

Hier een echte fan van Ockyz Sweakers antislip sokken! Mijn dochtertje is sinds ze ze draagt in het zwembad nooit meer uitgegleden!

4 maanden geleden

Wij hebben de ‘watersandalen’ of ‘badslippers’ van Next. Heel fijn!

4 maanden geleden

Reactie op BEG83

Hier een echte fan van Ockyz Sweakers antislip sokken! Mijn dochtertje is s ...
Is nog niet vanaf maat 22 zie ik. Of ik kijk verkeerd 🥰

3 maanden geleden

Heb fila sandalen gekocht. Maar mijn kleine man liep beter op gewoon goedkope waterschoenen van zeeman. Werdt zelf boos als ik ze uit wou doen bij hem.

3 maanden geleden

Ik heb laatst bij de zeeman schoentjes meegenomen. Eigenlijk als reserve maar onze dochter is er helemaal blij mee en wil ze het liefst continu aan 😅

3 maanden geleden

Konges Slojd heb ik voor mijn dochtertje, verschillende geprobeerd maar op deze loopt ze het beste!

3 maanden geleden

Wij hebben de waterschoenen van de Zara. Ze zitten heerlijk zacht. Ze wil ze altijd aan. Wij hebben ook de slippertjes van de Zara gekocht. Ook daar loopt ze prima op.