12 Reacties

8 maanden geleden

Hey! Dit hebben wij ook een tijdje gehad. Ikzelf ging haar op gegeven moment staand verschonen, dan vond ze het inene prima. Bij mijn man deed ze het minder. Die is een stuk strenger 🤣. Uiteindelijk ging het gewoon voorbij, was het inderdaad een fase :) Succes!

8 maanden geleden

Hier ook middenin die fase. Gelukkig helpt een filmpje op de telefoon nog een beetje, anders zit de poep overal 🫠 Hopelijk gaat deze fase snel voorbij!

8 maanden geleden

Misschien maakt de plek van verschonen nog uit? Wij verschonen altijd op z’n kamertje maar ik denk dat hij dan dacht dat die moest slapen. We zeggen het er ook bij, je hebt vieze billen even een schone broek en dan gaan we weer spelen beneden. Als we gaan slapen zeggen we onder aan de trap weltrusten en je gaat lekker slapen. Misschien dat dat nog een verschil maakt? Of day je het verschonen eens in de woonkamer probeert?

8 maanden geleden

Dit hebben wij ook. En al best wel een tijdje. Verschonen is het enige dat hij niet echt leuk vindt. Een deel ervan doe ik zittend of op z’n buik. M’n man doet alles liggend en zoals ik hierboven lees is hij daar ietsje rustiger. Ik ben nu gestart met bzc en hem dus op het potje zetten. Dat scheelt weer wat verschoonbeurten hopelijk!

8 maanden geleden

Mijn meisje heeft dit ook en ik geef sinds kort een flesje met melk als ik weet dat het verschonen wat langer gaat duren. Werkt top

8 maanden geleden

Wij hebben dit al vanaf dat hij +/- een halfjaar was... Is wat het is en gaat vanzelf een keer over. Ene keer beter dan de andere keer en het is vaak met een goede timing ook wel een beetje te sturen. Dus niet verschonen als ze net in een spel zitten oid. Soms kan het best even wachten. Onze vent is nu 1 jaar

8 maanden geleden

Onze dochter heeft dit recent ook gehad, ze bleek dubbele oorontsteking te hebben en om die reden dus niet te willen liggen... Het kan idd ook een fase zijn natuurlijk!

8 maanden geleden

Reactie op Freddy24

Onze dochter heeft dit recent ook gehad, ze bleek dubbele oorontsteking te ...
ik ben recent bij de huisarts geweest, maar omdat hij helemaal tekeer ging door angst heeft de huisarts zijn oortjes niet kunnen controleren🥲… verder eigenlijk niets geks gemerkt zoals het grijpen naar oren of een loopoor… sliep jouw dochter wel gewoon ondanks de ontsteking voordat het werd ontdekt? wilde met het slapen wel slapen, want slapen doet mijn zoon wel gewoon (gelukkig)

8 maanden geleden

Hoorde van een vriendin een flesje geven, dan zijn ze eventjes bezig. Als is het maar paar ml…?

8 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit echt al maanden. Hij houdt ook niet zo van de luier en heeft deze vaker toen hij geen rompertje aanhad zelf uitgedaan....... hij plaste en poepte toen ergens en kwam dan vrolijk terug met een nieuwe luier...... Nu doe ik de luier uit met veel drama en laat hem dan eventjes zonder luier kruipen of bij me zitten. Ik werk zelf in de kinderopvang dus ben niet zo snel vies van dingen haha. Na 10 minuutjes doe ik hem heel snel de luier weer aan... ook weer met drama maar dan is het erna ook weer snel goed. Mijn zoontje doet dit ook met aankleden. Het is altijd een drama.

8 maanden geleden

Reactie op Roosjje2020

ik ben recent bij de huisarts geweest, maar omdat hij helemaal tekeer ging ...
Ze sliep eerst wel goed, pas 2 dagen nadat we wisten dat het oorontsteking was is ze gaan spoken in de nacht. Inmiddels is ze sinds gisteren weer redelijk af te leiden tijdens het verschonen, gelukkig! 😀

8 maanden geleden

Heel herkenbaar! Soms helpt iets in de handen maar vaak niet. Ik blijf gewoon rustig praten/zingen om te kalmeren