7 Reacties

één jaar geleden

Hoe laat gaat ze de nacht in? Misschien is haar wakkertijd langer..? Proberen in de ochtend wat langer op te houden misschien? Hier was het ook drama om de ochtend slaap in te gaan opeens en het bleek dus dat meneer het langer kon volhouden 😅

één jaar geleden

Hier helpt het om het ochtendslaapje maar 45-50 min te laten zijn.. maar hier ook 1 die alsnog tussen 6-7u wakker is smorgens. Breng hem dan 8.45-9u weer naar bed, tot 9.30-9.45u en hou hem daarna wakker tot 12-12.15u, afhankelijk van middagslaap, gaat hij soms rond 16u nog 15-30min slapen & dan pas 19.30 naar bed.. slaapt dus inprincicpe wel 10,5u/11u gemiddeld.. Maar hier was het begin 8mnd ook smorgens maar telken half uur slapen en smiddags drama + idd erg vroeg wakker

één jaar geleden

Reactie op SalamHallo0492

Hoe laat gaat ze de nacht in? Misschien is haar wakkertijd langer..? Prober ...
Ik hou eigenlijk altijd 2-3-4 aan. Dus ‘s ochtends 2 uur nadat ze wakker is geworden. Dan 3 uur na haar ochtendslaapje (rond 13:30/14:00 uur naar bed), dan 4 uur na wakker worden van haar middagslaapje (dus dat is meestal rond 19:30/20:00 naar bed).

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

Hier helpt het om het ochtendslaapje maar 45-50 min te laten zijn.. maar hi ...
Misschien toch de periode 😕 komt een beetje overeen met ons schema!

één jaar geleden

Reactie op MB218

Ik hou eigenlijk altijd 2-3-4 aan. Dus ‘s ochtends 2 uur nadat ze wakker is ...
Ah ja dat hou ik ook aan(hield dus) want ik merk nu als ik na 2 uur de kleine man in bed leg het echt drama is met een hele grote D! Heb vandaag gekeken met een half uurtje 3kwartier later; dit werkte wel weer.. Blijft spannend zo de zoektocht haha

één jaar geleden

Komt hier door de hitte

één jaar geleden

Reactie op SalamHallo0492

Ah ja dat hou ik ook aan(hield dus) want ik merk nu als ik na 2 uur de klei ...
Hier precies hetzelfde. Zaten ook op 2-3-4 ritme. Nu is het 3-3-3 geworden 🤷🏼‍♀️.