15 Reacties

茅茅n jaar geleden

Het is dus 1-2u slaap per dag. En ik dacht dat zo鈥檔 3u normaal was. Hoor ok van kinderen die wel 5u slapen nog

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje gister op de opvang nog geen eens 1,5 uur in totaal.. thuis slaapt hij vaak wel wat beter maar met veel veel moeite. Savonds ook vaak pas tegen 22.00 . Heb helaas geen tips voor je:(

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amiraa1

Mijn zoontje gister op de opvang nog geen eens 1,5 uur in totaal.. thuis sl ...
Pfoe das wel erg laat. Hier meestal wel tussen 7 en 9 in slaap savonds gelukkig. Op zich over de nachten geen klachten, maar overdag kom ik nergens aan toe. Ook een erg ondernemend mannetje

茅茅n jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Paar dagen strijd gehad met het in slaap komen. Dat gaat gelukkig nu weer goed. Maar ook slaapjes van half uur/ 3 kwartier. Vooral herkenning dus, maar geen tips helaas 馃槈

茅茅n jaar geleden

Herkenbaar. Hier ook een meisje die vaak 1 lange dutje (12-15u) doet. 's ochtend vind ze te gezellig op de opvang waardoor ze niet wilt slapen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op BAJL

Herkenbaar. Hier ook een meisje die vaak 1 lange dutje (12-15u) doet. 's oc ...
Nou lijkt me heerlijk 12-15 馃槅 maar dan is ze sochtends idd wel lang wakker, dat is wat minder voor haar

茅茅n jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier een nieuwsgierig meisje die het liefst de hele dag niet zou slapen als het aan haar ligt, maar uiteindelijk toch 's morgens +- 50 minuten en een middagdutje van max 1 uur. Geen tips helaaaas. Maar soms lijkt het me best handig als ze 's middags even 2 uurtjes zou slapen 馃

茅茅n jaar geleden

Heel herkenbaar. Soms al blij als ze iig even slaapt 馃檪.... Alles al geprobeerd. Wat voor nu lijkt te werken, is haar slapend wegleggen.. Dan slaapt ze ook maar max 45 min maar goed馃檪. Vorige week sliep ze overdag ineens 2u achter elkaar. Daarna niet meer. Snap er niks van!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Elske1990x

Heel herkenbaar. Soms al blij als ze iig even slaapt 馃檪.... Alles al geprob ...
Slapend wegleggen is ook geen optie馃檲 meneer gaat echt niet tegen mij aan in slaap vallen. Dat was alleen de eerste 2 maanden. Pas als ie in zn bedje ligt kan hij slapen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Janneke22

Heel herkenbaar! Hier een nieuwsgierig meisje die het liefst de hele dag ni ...
Ja ook even lekker tijd voor jezelf.

茅茅n jaar geleden

Ai, wat lastig. Kun je wat meer info geven? Is hij verder vrolijk en tevreden? Huilt hij als je hem in bed legt, of blijft gewoon wakker? Rond de 7 maanden hebben baby鈥檚 soms wat last van verlatingsabgst. Heeft hij honger? Of misschien juist te veel gehad wat in de weg zit, boertje wat dwars zit, te warm/koud heb je denk ik allemaal al afgestreept? Tandjes?

茅茅n jaar geleden

PS, niks is normaal h猫 馃槝 ieder kindje is anders, dus hopelijk maak je jezelf niet onzeker door te vergelijken! Heb je binnenkort toevallig nog een afspraak staan bij het cb? Heb mag je ook altijd bellen voor advies. 馃崁

茅茅n jaar geleden

Zou me niet druk maken gebeurd hier ook hoor en blijkbaar is dat genoeg voor mijn dochter, verder heel vrolijk tevreden kindje

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lotte248

Ai, wat lastig. Kun je wat meer info geven? Is hij verder vrolijk en tevred ...
Niet huilen. Is meestal wel tevreden. Dus denk dat het gewoon bij hem hoort. Hij wil graag alles meemaken馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lotte248

PS, niks is normaal h猫 馃槝 ieder kindje is anders, dus hopelijk maak je jeze ...
Pas eind augustus ergens. Maar heb t wel beetje geaccepteerd nu en laatste dagen pakt ie wat extra slaap in de nacht, dus dat is helemaal super馃槉