10 Reacties

één jaar geleden

Wil eigenlijk zeggen: gefeliciteerd! 🤣❤️. Hoe sliep ze hiervoor? In haar eigen kamer al maar dan in ledikant?

één jaar geleden

Oh super, bij ons juist andersom sinds paar dagen. Eerst sliep hij van 8 tot 7 zonder zich te melden en nu wordt hij 1 a 2 keer wakker. Krijgen hem dan alleen weer in slaap net een half flesje

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Onze oudste dochter sliep op vakantie in een campingbedje altijd beter dan thuis. Toen hebben er thuis het campingbedje in haar kamer gezet, haar ledikant stond er ook nog. Ze kon toen al een beetje praten en wees naar het campingbedje 'die ja' en naar het ledikant 'die nee' 🤣 voor onze jongste hebben we gelijk het campingbedje neergezet

één jaar geleden

Onze dochter slaapt ook in een campingbedje. Ze gooide altijd de spenen uit het bedje en kon ze dan niet meer vinden. Ze werd dan huilend wakker. Nu is dat verleden tijd en slaapt ze veel beter! Ze zoekt zelf haar speentje en slaapt zo weer verder. Heb inmiddels ook 7 in haar bed liggen. Haha. Wij hebben wel een gewoon matrasje erin gedaan. Dit wordt overigens wel afgeraden, omdat ze er tussen kunnen zakken. Maar om eerlijk te zijn zou ik niet weten hoe dan.. 😅

één jaar geleden

Ja herkenbaar! Hier ook op het moment het campingbedje ipv ledikant. Ik las wel dat het afgeraden wordt om die standaard te gebruiken dus wij gaan wel op zoek naar een permanente oplossing

één jaar geleden

Ja herkenbaar! Hier ook op het moment het campingbedje ipv ledikant. Ik las ...
Waarom wordt het afgeraden?

één jaar geleden

Reactie op Nieuwx

Waarom wordt het afgeraden?
Volgens mij vanwege niet voldoende ondersteuning

één jaar geleden

Volgens mij vanwege niet voldoende ondersteuning
Denk je niet dat dat is omdat je er geen goed matras in hebt? Wij hebben gewoon haar eigen matras erin. Dus dan is het gewoon hetzelfde als haar ledikant. Zou niet weten waar de mindere steun dan in zou moeten zitten..

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Denk je niet dat dat is omdat je er geen goed matras in hebt? Wij hebben ge ...
Ik denk ook wel vanwege de stevigheid van het bedje zelf, maar geen idee hoor! Wij doen niet een normaal matrasje er in want las ergens dat dat minder veilig is dan campingbedmatras

één jaar geleden

Reactie op Lilizzy

Wil eigenlijk zeggen: gefeliciteerd! 🤣❤️. Hoe sliep ze hiervoor? In haar e ...
Ja ik ben ook heel blij dat we nu onze nachtrust terug hebben en dat zij ook haar rust heeft. Ze sliep altijd in der eigen kamer ook in der ledikantje. Haar campingbedje staat dan nu ook nog dus naast haar ledikantje. Ik hoop over een paar weken wel dat we haar weer in haar ledikantje kunnen leggen en dat ze daar ook zo goed in gaat slapen maar we gaan het zien